Mijn hoofdverdachte is dus Everon (vooral gebaseerd op zijn gedrag en biechten die ik niet vertrouw en natuurlijk de kans op -5000), al een tijd, maar Fresia blijft wat mij betreft nog steeds een optie.
Mocht Fresia de mol zijn, dan moet ze een carrière als actrice overwegen, want dat zou een hele stunt zijn om zo lang onverdacht te blijven, zo oprecht (vind ik dan) over te komen bij de executies en o zo brutaal zijn. Geweldige mol. Maar te mooi om waar te zijn, denk ik.
Kim-Lian: alles lijkt nog steeds naar haar te wijzen. Hints, gedrag, opmerkingen die kunnen duiden op voorkennis... Maar wat mij betreft heeft zij teveel geld verdiend als ze de mol is. Nu heb ik echte mollen daar weleens om weg gestreept, dus het zou kunnen dat ik er dan ook deze editie in ben getrapt. Maar ik denk het niet, niet dit jaar.
Om een verdenk-verdeling te maken:
Everon: 85%
Fresia: 10%
Kim-Lian: 5%
Alledrie zouden ze leuke mollen kunnen zijn. Mocht ik ernaast zitten, vind ik het niet erg (behalve dan misschien voor mijn ego
, maar ik zie het bij alledrie goed voor me hoe ze de boel saboteren). Tot die tijd vind ik het prima in de Everon-tunnel.