Afleveringstitel Kettingreactie
- Fresia laat nu al een paar keer zien dat ze de mol is met de vrijstelling en jokers. Opnieuw houdt ze de vrijstelling voor haar gezicht en legt ze de joker met 'De Mol' erop op tafel. Dat is de kettingreactie waar de afleveringstitel naar de mol toe verwijst.
- Als men bij opdracht 5.3 gaat kiezen voor een totaalbedrag of geld per onderdeel laat Fresia een kettingreactie ontstaan door Kim Lian te vragen wat zei zou kiezen.
5.1 Uit de lucht gegrepen
Het lijkt dat Fresia goed gooit, maar dat is niet zo. Fresia gooit slechter dan de beelden doen vermoeden. Hila geeft aan dat ze behoorlijk scheef gooit. Ook zorgt ze dat Everon niets kan pakken, waardoor heel wat schakels mislukken.
Hila
Ik had verwacht dat Hila de finale zou halen. Helaas... dat gebeurt niet. Ze baalt als een stekker. In het afvallersfimpje en afvallersdagboek deelt ze dat ze "all in" is gegaan vanwege de troeven die er waren. Op de verkeerde persoon. In deze aflevering zag ze niks aan Fresia en heeft ze op de verkeerde persoon gestemd. Daardoor ligt ze eruit. Had ik maar gewoon doorgegaan, waarmee ik bezig was, zegt ze. Klopt, je had Fresia in het vizier.. Daar had je niet vanaf moeten stappen.