En dat hij in zijn euforische staat gewoon 2 peace tekens maakt voor een mooi shot is geen optie?
Ik ben er zelf steeds meer van overtuigd dat Laetitia de mol is.
Dat zijn zeker twee goede opties (enthousiasme van Everon en ook dat Laetitia als mol nog niet af te schrijven is).
Voor mij gaat het vooral om het totaalplaatje, waardoor ik toch denk dat het Everon is. Vooral de kans op de -5000 zit mij dwars. Vooral doordat kandidaten het hem zo makkelijk gunden. En, in tegenstelling tot bv Fresia, zit hij meestal ook op de mooiste plek om te kunnen mollen.
Nu blijkt dus dat de mol nog meer mogelijkheden had om een vrijstelling te bemachtigen en zo 5000 uit de pot te spelen. Ik had liever gezien dat dit alleen had gegolden voor de op dat moment minst verdachte kandidaat, Glen dus.
Volgens mij werd dat wel zo gezegd in de live-uitzending. Kim-Lian had het er zelfs nog over, dat ze in ieder geval iemand zou meenemen die ze niet verdacht om zo de 5000 veilig te stellen (zo'n uitspraak vind ik ook heel goed passen voor de Kim-Lian verdenkers, want dat is wel raar van haar, vind ik).
De mol heeft hier dus inderdaad twee mogelijkheden: of een goed pleidooi houden of zichzelf onverdacht maken bij de kandidaten. Mooiste voor de mol is natuurlijk als het zo zou zijn gegaan als bij Glen. Maar voor mij als kijker was dit ook een goede reden om Glen te verdenken. Is misschien toch minder handig om dan als mol onder een vergrootglas te liggen.
Dan kun je misschien de tweede optie het beste benutten: onverdacht blijven bij kandidaten (om later flink toe te slaan) en onder de radar te blijven. En het mooiste: 5000 euro uit de pot, omdat iemand je dat gunde. Kom maar op met afl. 10.