Bedankt MoleBuster en iedereen die hier is komen buurten vanuit de andere tunnels.
Fresia en Kim-Lian had ik mij ook kunnen voorstellen als mol (maar Everon toch nét iets meer
), dus ik vind het sowieso een geslaagde finale.
Ik vind dat Everon het super heeft gedaan als mol!
Maar ik ben het ook wel eens met Moedermol dat het voor een mol wel makkelijk is geworden om geld weg te werken. In de finale (of in Moltalk?) werd bv ook gezegd dat de mol van alles kon voorbereiden terwijl de kamergenoot aan het biechten was. Misschien logisch om te doen, maar het haalt voor mij ook een stukje magie weg (doordat de mol minder stiekem hoeft te doen).
Fijn dat de 100 euro ook boven water is, dat had wat mij betreft ook wel iets meer aandacht mogen krijgen in de uitzending.
Wel jammer dat Everon geen kans heeft gezien om geld weg te maken na de laseropdracht ('waar rook is'); ik dacht dat hij dat deed, maar nee: toch iets te mooi om waar te zijn.
En wat mij betreft mag er ook meer aandacht komen voor 'mislukte molacties': geeft juist extra verdieping aan een mol. (liever een mol die een wat minder handige actie doet, dan een mol die niet molt; ik denk overigens wel dat Everon bij bijna iedere opdracht een goede molpoging heeft gedaan)
Op naar De Mol. Ik heb er zin in!