Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Inderdaad. Kim-Lian pakt gewoon te veel geld bij spellen waarbij je juist makkelijk kan mollen. Zie maar de millie/mollie-opdracht...
Maar serieus, als ze het is dan hebben jullie er goed doorheen gekeken dat ze dit jaar een in your face molstrategie hebben gekozen. Ik persoonlijk vind dat jammer want je wil zo lang mogelijk twijfelen en de mol zo min mogelijk geld binnen zien halen. En dat doet deze ‘mol’ niet. Liever een slinkse mol die door niemand wordt verdacht ipv door alle kandidaten
Je raakt precies de essentie. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Waarbij de ene Mol het natuurlijk anders doet dan de andere. Dé Mol bestaat immers niet.
Geen idee, Heinz. Laat ik vooropstellen dat ik haar wel een leuke Mol zou vinden. Haar tactiek (of gebrek daaraan) heeft dan helaas niet geholpen om haar onverdacht te maken. Maar het lijkt me erg grappig om haar daar achteraf haar schouders over te zien ophalen, omdat ze wel vreselijk veel lol heeft gehad.
Ik heb het teruggekeken. Interessant stukje! Kim-Lian stond al met haar hand op haar pet en doet deze naar beneden. Vervolgens telt Arno haar wel mee (uno, dos, tres) en zegt Kim-Lian: "Ik twijfel hoor, ik weet het niet zeker." Best raar toch? Je herinnert je toch nog wel een lang nummer te hebben doorgegeven?
Voor mijn gevoel probeerde ze hier even de goede kandidaat uit te hangen wat ook wel in lijn staat met het bedrag wat ze noemt tijdens de opdracht.
Vond je Jeroen ook fout dan? Die zat zo omzichtig en twijfelend nerveus dat geld toen achter te houden, bijv. tegen Ellie. Soms doet de mol een beetje gek.
Het geld achterhouden is net logisch. Wat Everon doet, 1 op 1 geld terugvragen, dat is superonmols.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
514 gasten en 4 vaste bezoekers