Je moet als mol ook mensen misleiden. Dat deed ze hier heel goed. Ze speelde een verward spel als de trol mol. Toen Jeroen de mol was heb ik o.a met jou nog geschreeuwd dat hij het niet kon zijn, want hij deed zoveel rare dingen die onmols leken. Ik trap niet nog eens in die val. Een mol hoeft niet altijd te mollen volgens het handboekje. Ze molde hier op een andere manier én dat is okay.
Als het bij een keer was gebleven oke, maar wat zijn de excuses bij:
3.1 - Everon helpen
3.3 - Niks ondernemen en Welmoed gewoon het geld laten pakken.
4.1 - Van alle kandidaten juist net wel het geld binnenhalen. Een bedrag als 150 euro is zo achterhaald.
4.2 - Hier zelfs tot twee keer toe geld binnenhalen en dan toch raar verdacht willen doen door geld achter te houden? Heel tegenstrijdig.
5.2 - Superhard trappen zodat ze toch op tijd binnenkwamen
6.1 - Nja besproken, maar hoort wel bij antimollenactie
6.2 - Deed ze ook erg goed in een drietal, immers heb ik Everon, Fresia en Sahil niet veel goeds zien doen.
7.2 - Hier is echt geen reden om 5 goede foto's te maken, daarmee het meeste geld op te halen uit het zicht van de kandidaten.
8.1 - Keihard de bewoners aanmoedigen om mee te helpen. Ga niet zeggen dat het eerste tapijt in de breedste straat leggen een molactie is, want er lopen nog drie andere kandidaten rond die dat kunnen verhelpen.
8.3 - Zij heeft heel waarschijnlijk geïnnitieerd het wiel van de andere step af te halen.
9.1 - Meeste geld, ook totaal onnodig.
Ze is het meest verdacht van de kandidaten en heeft het meeste geld verdiend. Dat is volgens mij juist niet wat de Mol wil. En als je kijkt naar haar molacties dan zijn die elke keer vol in beeld en is er niks geheims gedaan, net als het masker van de livestream trouwens. Ik zou heel graag willen weten wat deze tunnel drijvende houdt, want volgens mij is het naast het masker en aflevering 2 alleen maar tunnelvisie.