Ik heb haar al gebombardeerd tot winnares, maar daar zit de valkuil misschien met Welmoed. Ik ga toch na aflevering 2 met heel andere ogen naar Welmoed kijken. Eerst dacht ik: ooh, dit is typisch kandidatengedrag, bloedfanatiek. Nu denk ik: maar wacht eens even, wat als dat haar strategie is?
Aflevering 1
- Graait zoveel jokers als ze kan (dat slaat 2 vliegen in 1 klap: dat lijkt kandidaats en indien nodig heb je voldoende jokers om af te laten kopen)
- Haar pleidooi bevat een aantal opvallende elementen: ik wil het niet zijn, want ik kan het niet. Ik ben van de waarheid, ik hou niet van liegen
- Wil meteen de penningmeester zijn (fanatiek en brutaal)
Aflevering 2
- Eigenaar van de telefoon (net als het penningmeesterschap willen hebben, sleutelrol)
- Op de draaischijf slaagde ze ook niet echt ergens in volgens mij
- Bij ver gelijken commandeert ze alles en iedereen, lijkt heel fanatiek, ze zou de snor onthouden, maar vervolgens geen snor te bekennen. De snor was wel een element van de mol. Bovendien is zij het die zorgt voor het instrument verkeerd. Dit zouden brutale molacties kunnen zijn die je achter je dekmantel van fanatieke kandidaat kunt plaatsen. (of het is gewoon echt een fanatieke kandidaat die gewoon fout maakt in de hectiek)
Welmoed staat altijd aan, gaat overal vol erin. Zou ik wel een leuke molstrategie vinden.
Het omkijken bij Rik (kent klassiekers) en de 11-22 wat betekent dat vind ik ook wel molse uitspraak. Als je je klassiekers kent, os het dan de tijd die het zal leren? (oke dit laatste is een random hersenspinsel).
Ik ga haar in aflevering 3 goed in de gaten houden.