Poll

Wie is de winnaar?

Everon
34 (44.7%)
Fresia
17 (22.4%)
Kim-Lian
25 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 76

Auteur Topic: [Poll] Wie is de winnaar? (Was: wie is de afvaller?)  (gelezen 26165 keer)

Offline Lo

• Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #160 Gepost op: 13-02-2022, 00:43:47 »
dat men ergens last heeft van een knagend onderbuikgevoel dat de eigen Mol (lees: Kim-Lian) toch niet de Mol is en dan zou het warempel toch die drommelse Thomas wel eens kunnen zijn...
Ik ben daar nog lang niet en VREES daar ook niet te komen dus dan wordt die tunnelinstorting zoals jij voorspelde wel enorm immens!

Ik denk niet eens na over een alternatief, maar heb wel eens gezegd dat Everon het goed zou kunnen acteren. Dus als er al iets zou gaan knagen dan zou ik daar terecht kunnen. Maar er knaagt nog helemaal niks  :( :D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline JaccoS

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
« Reactie #161 Gepost op: 13-02-2022, 13:05:51 »
Vrijwel elke aflevering kreeg Thomas de meeste stemmen, maar hij is er nog steeds  ::cheerleader::

Ik denk nu dat Everon gaat

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #162 Gepost op: 13-02-2022, 15:18:31 »
Everon is de mol en gaat dus niet. Kim-Lian zit op de juiste mol, en Thomas waarschijnlijk ook deels. Dus Fresia zal er denk ik uitgaan!
Ich bin ein Bärliner!

Offline rubes

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 13-02-2022, 15:23:36 »
Everon is de mol en gaat dus niet. Kim-Lian zit op de juiste mol, en Thomas waarschijnlijk ook deels. Dus Fresia zal er denk ik uitgaan!

Thomas zit meer op Kim dan op Everon. Fresia zit al vanaf aflevering 1 op Everon. Ik denk wel dat ze afvalt.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 13-02-2022, 15:24:23 »
Ik probeer mijn theorietje nog eens  ;D

Fresia is de nieuwe Laetitia. Het zal een beetje vaag blijven wie zij nu verdenkt, we zullen meerdere verdenkingen horen (in werkelijkheid zet ze alles in op Kim-Lian).

Thomas horen we vol voor Kim-Lian gaan. En warempel! De afgelopen keer kroop hij al door het oog van de naald met zijn mini-vrijstelling...... en nu krijgt hij alsnog rood::oink::

Iedereen in verwarring, want hij zat toch op de goede mol?! "Is het dan toch niet Kim-Lian?"  ::)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #165 Gepost op: 13-02-2022, 15:28:40 »
Thomas zit meer op Kim dan op Everon. Fresia zit al vanaf aflevering 1 op Everon. Ik denk wel dat ze afvalt.
Alleen zei ze dat dan niet gisteren volgens mij...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Talpavenator

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
« Reactie #166 Gepost op: 13-02-2022, 15:37:18 »
Fresia is de nieuwe Laetitia. Het zal een beetje vaag blijven wie zij nu verdenkt, we zullen meerdere verdenkingen horen (in werkelijkheid zet ze alles in op Kim-Lian).

Dat is inderdaad jouw theorie. Ik zou het vreemd vinden als ze alles op Kim ingezet zou hebben. Waarom noemt ze dan elke keer ook Everon? Het zou wel kunnen dat ze spreidt op Kim en Everon (in een verhouding waar we alleen maar naar kunnen gissen).

Thomas horen we vol voor Kim-Lian gaan. En warempel! De afgelopen keer kroop hij al door het oog van de naald met zijn mini-vrijstelling...... en nu krijgt hij alsnog rood::oink::

Thomas is niet vol voor Kim gegaan. Als je goed had opgelet zit hij ook deels op Everon (hij zegt dat hij Everon en Kim-Lian verdenkt van mol zijn). Ik zie dat juist als mooi voorsorteren naar een finale Kim, Everon en Fresia waarin alles mogelijk is.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 13-02-2022, 15:48:12 »
als ze alles op Kim ingezet zou hebben
Ik praat niet in de verleden tijd, ik praat over 6 dagen, de toekomst. En alles wat je zegt gaat voorbij aan mijn theorietje. Waarvan de basis is:
-dat iedereen nu echt wel gaat tunnelen en niet meer spreiden.
-dat nu een volle Kim-Lian verdenker gaat --- op basis van de EDIT

Het is een pure edit-kwestie, mijn theorietje. Ik denk dat ze alle 3 volle bak gaan op Kim-Lian (ook al deden gisteren maar goed, dat waren een andere 3). Toch moet er eentje gaan. Het lot bepaalde dat het Thomas was. Zodoende is al de hele serie de edit gemaakt naar dit punt.

Ik start dus vanaf aflevering 10, reken dan terug hoe ik de edit in elkaar zet in een draaiboek. Ik denk dus gewoon vanuit een script schrijver, zo gaat het. Gewoon een ander gezichtspunt dan jij hebt.

Offline rubes

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 13-02-2022, 15:52:09 »
Ik praat niet in de verleden tijd, ik praat over 6 dagen, de toekomst. En alles wat je zegt gaat voorbij aan mijn theorietje. Waarvan de basis is:
-dat iedereen nu echt wel gaat tunnelen en niet meer spreiden.
-dat nu een volle Kim-Lian verdenker gaat --- op basis van de EDIT

Het is een pure edit-kwestie, mijn theorietje. Ik denk dat ze alle 3 volle bak gaan op Kim-Lian (ook al deden gisteren maar goed, dat waren een andere 3). Toch moet er eentje gaan. Het lot bepaalde dat het Thomas was. Zodoende is al de hele serie de edit gemaakt naar dit punt.

Ik start dus vanaf aflevering 10, reken dan terug hoe ik de edit in elkaar zet in een draaiboek. Ik denk dus gewoon vanuit een script schrijver, zo gaat het. Gewoon een ander gezichtspunt dan jij hebt.

Kan je verklaren waarom Fresia onverdacht wordt gemaakt. Kim doet rare dingen en Everon heeft foto van de boef gemaakt. Omdat ze zo onverdacht is en niemand zit op haar daarom denk ik dat ze afvalt.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #169 Gepost op: 13-02-2022, 16:21:48 »
Niemand

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #170 Gepost op: 13-02-2022, 17:20:21 »
Het zou best wel eens niemand kunnen zijn. Dan blijven de verdenkingen nog wat schimmig.

Offline Mimitje

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 13-02-2022, 19:49:57 »
Thomas of niemand.

Als Thomas eruit gaat, houden ze de verdenking van fresia geheim. Dan zou het in theorie nog iedereen kunnen zijn. Of ze laten haar een paar keer zeggen dat Kim verdacht is.

Bij niemand blijft het ook spannend.

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 13-02-2022, 20:09:23 »
Fresia verdenkt Everon, heel duidelijk, ik denk niet dat ze dat nog geheim kunnen houden. Ook nu weer bij de Mollies en Millies gaat ze high fiven met Kim, want die laatste was Mollie, en dat was duidelijk een man met wat donkerdere huidskleur.
Ik zou het jammer vinden, maar ik denk dat ofwel Fresia afvalt of niemand. Namelijk de verdenking van Thomas is wat verwarrend. Hij zegt bij de test Kim, later zegt hij dat Everon de mol is, en Kim ook. Wat gaat hij doen? Als zijn verdenking schimmig wordt gehouden gaan de dames op Everon en Everon op Kim. Thomas blijft een gok, als Thomas op Kim gaat en afvalt kan Kim de mol niet meer zijn, want wat zit Fresia daar dan nog te doen, ik denk dat Thomas dus blijft.
Het zou ook kunnen dat iemand meteen doorgaat naar de finale en zijn test niet meer moet maken, diens verdenking zien we dan ook niet, en dat zou dan ook heel goed Thomas kunnen zijn.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #173 Gepost op: 13-02-2022, 22:33:12 »
Als Everon de mol is lijkt Thomas af te vallen. Ondanks dat hij hem nog wel noemde naast KL als verdachte. Fresia en KL zitten al tijden vol op Everon als we de biechten mogen geloven.

Als Kim-Lian de mol is dan valt Fresia af, gezien Everon en Thomas op Kim-Lian zitten. Waarbij Thomas dus KL als hoofdverdachte noemt naast Everon.

Als Fresia de mol is dan valt KL af als Everon minder gelijkenissen heeft met Fresia dan KL. Als KL meer gelijkenissen heeft dan Everon dan gaat Thomas of Everon.

En Thomas is de mol niet ;D

Daarmee is de kans dat Thomas afvalt denk ik ook het grootst op dit moment.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #174 Gepost op: 13-02-2022, 22:38:38 »
Dan zal ik hem wel voor je afmaken: als Thomas de Mol is, dan valt Everon af. Maak ik denk dat er niemand afvalt en we een finale met vier krijgen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #175 Gepost op: 13-02-2022, 22:42:31 »
Daar hoop ik dan wel weer vurig niet op, finales met vier vind ik zo anticlimax. Zeker nu ze met 11 kandidaten mooi uitkomen zonder groepsvrijstellingen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lama1997

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 13-02-2022, 22:57:05 »
Ik zat heel lang op Kim-Lian als mol, maar ben nu bang dat ze aankomende zaterdag afvalt... om de volgende reden.

Bij Fresia en Thomas is boot 17 niet te zien. Ik denk daarom dat deze twee dé cliffhanger gaan vormen aan het eind van aflevering 9 (dit was ook het geval in seizoen 18 waarbij de keuzes van Olcay, Jan en Ruben niet getoond werden bij de opdracht niets is wat het lijkt. Hetzelfde gebeurde ook in seizoen 13, waarbij de organist niet getoond werd bij Kees en Paulien in de kerk). Als Kim-Lian aflevering 9 zou halen, dan zou zij hoe dan ook in de cliffhanger zitten, aangezien ze door veel kandidaten verdacht wordt.

Ik ben sinds deze week heel erg gaan twijfel aan haar molschap. Het is allemaal net iets té. Nu denk ik dat ze zaterdag het veld moet ruimen...

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 14-02-2022, 00:10:10 »
Toch denk ik een finale met 4 om de spanning er nog in te houden.
Lang geleden dat het nog zo onzeker is. Goed gedaan van de makers! ::bravo::

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 14-02-2022, 00:58:24 »
Haha maar ik heb nu juist een heel ZEKER gevoel.

Die finale met 4 klinkt plausibel maar

twijfel aan haar molschap. Het is allemaal net iets té. Nu denk ik dat ze zaterdag het veld moet ruimen...

Finale van 3 brengt wel de redding voor ons dan. Dan krijg ik toch nog een onzeker geval vlak voor de finale  ;D

Offline Belgian Mol

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 14-02-2022, 09:36:57 »
Zonder finalevrijstelling Fresia, maar het zou fijn zijn voor de productie als iemand die fout zit in de finale komt, terwijl nog een Kimverdenker vertrekt... Kim en Everon zullen wel de finale spelen.