Poll

Wie is de winnaar?

Everon
34 (44.7%)
Fresia
17 (22.4%)
Kim-Lian
25 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 76

Auteur Topic: [Poll] Wie is de winnaar? (Was: wie is de afvaller?)  (gelezen 26145 keer)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #180 Gepost op: 14-02-2022, 13:46:12 »
Ik hoop nu echt op een finale met vier, want anders krijgen we op het laatste moment nog een complete volksverhuizing uit de ingestorte tunnel naar de andere tunnels.
En eerlijk gezegd is het lekker knus in de Thomas-tunnel en zit ik niet te wachten op massa immigratie door ex-Kim-Lian-tunnelaars.   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #181 Gepost op: 14-02-2022, 13:50:17 »
Nou leuk is dat. De Kim-Lian-tunnel wil anders best getraumatiseerde ex-Thomas-tunnelaars opvangen hoor. We zullen de tapijtjes vast uitleggen.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 14-02-2022, 13:55:24 »
Ha ha! Dank voor je bereidwilligheid mij asiel te verlenen. Maar mocht de Thomas-tunnel geheel tegen de verwachting in toch nog instorten, dan gaat deze molloot alvast een tunneltje richting de Canarische Eilanden graven.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Rinusoide

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #183 Gepost op: 14-02-2022, 17:32:30 »
Ik hoop echt absoluut niet op een finale met 4. Vond het nou juist zo'n goede ontwikkeling dat je met 11 kandidaten die vervelende afvallerloze aflevering achterwege kunt laten. Finale met 4 zou ik een hele grote anticlimax vinden.
Geen afvaller in aflevering 8 maar nog wel een afvaller tijdens aflevering 9 kan ik mee leven, maar zie ik liever ook niet gebeuren.
Verder denk ik dat Kim-Lian & Everon een finalebruggetje vormen, dus dat Fresia of Thomas nog afvalt.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2022, 17:36:24 door Rinusoide »

Offline Lonneke*L

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #184 Gepost op: 14-02-2022, 18:08:11 »
Ik gok op Everon..

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 14-02-2022, 18:17:49 »
Hopelijk geen finale met 4, maar ik denk het eerlijk gezegd niet.
Ik denk nog steeds dat de allereerste persoon die bij het ontmaskeringsbal aankomt, een finalist is en die heeft de stapstijl van Thomas.
Met Fresia als mol, valt dus of Everon of Kim Lian af.

Kim eruit zou een hoogst interessante finale opleveren want dan moeten beide finalisten op zoek naar een nieuwe mol (of zit Thomas toch al op een goed spoor voordien?), én er is nog altijd de kans op -5000 EUR uit de pot met Everon.
Anderzijds zou je verwachten, na alle verdachtmakingen en moeite, Kim Lian wel degelijk in de finale zit.

Ik gok toch maar op Kim als afvaller.

Offline rubes

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 14-02-2022, 18:22:40 »
Hopelijk geen finale met 4, maar ik denk het eerlijk gezegd niet.
Ik denk nog steeds dat de allereerste persoon die bij het ontmaskeringsbal aankomt, een finalist is en die heeft de stapstijl van Thomas.
Met Fresia als mol, valt dus of Everon of Kim Lian af.

Kim eruit zou echt een shock zijn voor de kandidaten maar ook voor de kijkers en hier.
Kim eruit zou een hoogst interessante finale opleveren want dan moeten beide finalisten op zoek naar een nieuwe mol (of zit Thomas toch al op een goed spoor voordien?), én er is nog altijd de kans op -5000 EUR uit de pot met Everon.
Anderzijds zou je verwachten, na alle verdachtmakingen en moeite, Kim Lian wel degelijk in de finale zit.

Ik gok toch maar op Kim als afvaller.

Offline Stargaze

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 15-02-2022, 10:31:36 »
Kim Lian staat het hoogst in de poll voor de mol en hier staat Thomas het hoogst, maar Thomas zit toch op Kim-Lian? Fresia zit op Everon. Dus als Kim-Lian de mol is dan is toch de kans groot dat Fresia afvalt. 
Als Everon de mol is dan is de kans groot dat Thomas afvalt omdat hij op Kim-Lian zit en de vrouwen op Everon.
Als fresia of Thomas de mol is dan zitten de anderen er naast en hebben ze geluk als ze door zijn.

Offline rubes

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 15-02-2022, 10:39:19 »
Kim Lian staat het hoogst in de poll voor de mol en hier staat Thomas het hoogst, maar Thomas zit toch op Kim-Lian? Fresia zit op Everon. Dus als Kim-Lian de mol is dan is toch de kans groot dat Fresia afvalt. 
Als Everon de mol is dan is de kans groot dat Thomas afvalt omdat hij op Kim-Lian zit en de vrouwen op Everon.
Als fresia of Thomas de mol is dan zitten de anderen er naast en hebben ze geluk als ze door zijn.

Ik dacht ook dat Fresia op Everon zat maar met de exclusieve beelden lijkt er meer op dat ze Kim niet vertrouwt.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #189 Gepost op: 15-02-2022, 10:58:22 »
Fresia geeft al de hele serie signalen af dat ze Kim niet vertrouwt. Waarschijnlijk spreidt ze nog (laatste aflevering was natuurlijk vrijstelling) over Everon en Kim.

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #190 Gepost op: 15-02-2022, 11:01:52 »
Fresia geeft al de hele serie signalen af dat ze Kim niet vertrouwt. Waarschijnlijk spreidt ze nog (laatste aflevering was natuurlijk vrijstelling) over Everon en Kim.

Ja, ik vermoed (al heb ik het bijna nooit goed lol) dat het zo gaat deze week:

Fresia => Spreid tussen Kim en Everon
Thomas => Spreid tussen Kim en Everon
Everon => Vol Kim
Kim => Vol Everon

Finalisten Kim, Everon & Fresia. Ik gok dat Thomas er nu echt uit gaat en ze ons gaan laten geloven dat Everon de mol is, want Fresia verdachte hem zo lang.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2022, 11:07:10 door Sanmol »

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 15-02-2022, 11:41:15 »
Ik gok dat Thomas er nu echt uit gaat en ze ons gaan laten geloven dat Everon de mol is, want Fresia verdachte hem zo lang.
Dan zijn ze wel laat met het inzetten van dat traject. Er wordt getwijfeld, dus ze hadden Everon al makkelijk in de spotlights kunnen plaatsen. Voorlopig laten de verdenkingen ons geloven dat Kim-Lian de Mol is. Zij is degene die door iedereen wordt genoemd.

Test aflevering 7:

Everon: Kim-Lian

Fresia: zet groene vrijstelling in, maakt geen test

Kim-Lian: Everon

Laetitia: Kim-Lian

Thomas: Kim-Lian*

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 15-02-2022, 11:44:16 »
Kim-Lian of niemand.

Offline rubes

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 15-02-2022, 22:13:28 »
Ik denk Fresia. Ik hoop dat meest verdiende kandidaat Thomas weg gaat.

Offline Talpavenator

• Forumlid
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
« Reactie #194 Gepost op: 15-02-2022, 22:34:35 »

Thomas zit ook op Everon. Dus hij zal niet all in op Kim zijn gegaan.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #195 Gepost op: 16-02-2022, 16:52:32 »
Kim

Thomas gaat winnen, vanwege "niet de mol".
en Everon is de mol.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Talpavenator

• Forumlid
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
« Reactie #196 Gepost op: 17-02-2022, 08:13:18 »
Kim

Thomas gaat winnen, vanwege "niet de mol".
en Everon is de mol.

Hoe bedoel je? Thomas gaat winnen vanwege niet de mol? Heb jij ook een lijntje met het universum net als Kim of heb ik iets gemist?
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 17-02-2022, 09:31:03 »
Laetitia trok n gezicht (in niet de mol) toen splinter zei dat tho de enige was die bij Rik zei dat hij er nog niet uit was

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 17-02-2022, 11:54:17 »
Ik hoop dat meest verdiende kandidaat Thomas weg gaat.

Hoezo? Heeft een kandidaat die veel geld verdient minder recht op de winst dan een kandidaat die niet zijn best doet voor de pot? Leg dat eens uit? Waarom zou een kandidaat die niet zijn best doet voor de pot het spel wél mogen winnen en dan aan de haal gaan met het geld dat vooral verdiend is door een kandidaat die van jou naar huis moest omdat hij zijn best deed?

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 17-02-2022, 12:19:35 »
Laetitia trok n gezicht (in niet de mol) toen splinter zei dat tho de enige was die bij Rik zei dat hij er nog niet uit was
Kan ook zijn omdat ze zich realiseerde dat ze een dikke kans had gehad op groen, als Thomas die minivrijstelling niet had gehad.