In proporties getrokken? Als in: in Photoshop de schouders van het rode gewaad een beetje vervormd, aan de hand van een trouwfoto die niets met WIDM te maken heeft? Of de hele foto vervormd, waarbij de schouders mee gingen?
Ik ga er even van uit dat je reactie opbouwende kritiek is: Die trouwfoto is gemaakt op de zelfde plek waar het rode gewaad verschijnt (Royal Palace of Tirana). Die trouwfoto heb ik over de foto gelegd van het rode gewaad in de leader. Daarna de hele foto vervormd, totdat de trapleuning bovenin en de gordijnen over elkaar heen vallen. Hierdoor vervormt ook het rode gewaad incl. schouders.
Wat maakt dat je denkt dat je die schouders op de goede manier vervormt??
Bij die foto’s heeft het perspectief toch te maken met het standpunt van waaraf die foto’s gemaakt zijn? En dat verschilt toch sowieso van elkaar?
Ja, perspectief is niet geheel gelijk, daarom denk ik ook dat vooral het hoofd niet geheel klopt. Maar zoals gezegd de leuning en gordijnen zijn zo goed als gelijk.
Ik vind het wel grappig dat veel mensen zo gefocust zijn op dat rode gewaad met gouden masker. Is er ooit gezegd dat dat de mol is?
Dat zeg ik in mijn bijdrage ook niet, gelet dat ik deze het rode gewaad noem en geen mol.
misschien is het Rik wel, die bij de ontmaskering van de mol zijn kandidaten toespreekt en dan zegt: de mol is in jullie midden! Gewoon met zwarte cape, tussen de rest.
Vandaar ook dat ik Rik heb meegenomen in mijn speurtocht, maar ik vind hem niet passen. Jij?
Ik ben echt superbenieuwd hoe dit uiteindelijk blijkt te zijn.
Ik ook, daarom probeer ik nu al wat te speuren.