Mwah, krijg vooral het idee dat dit weer zo'n gevalletje ''hint aanpassen aan je eigen mol'' is, net zoals die morsehint naar Nathan:
- Vanaf rechts gaan tellen is al behoorlijk vergezocht. Dat je dan wel die letters eruit krijgt is niet heel toevallig, de R-E-S-I-A zitten allemaal bij de meest voorkomende letters in het Nederlands;
- Kan me niet voorstellen dat 'gemaskerd bal' een opdracht is, dus de A valt al weg.* Daarnaast is het sowieso al een aanname dat deze 'opdracht' zo wordt genoemd in de uitzending;
- Bovendien vraag ik me af of je deze shots mee moet tellen, want dit zijn gewoon shots van de finale. Die andere maskers zijn er apart overheen gemonteerd.
* Ter vergelijking: In de leaderhint van S19 zat ook de executie op de daken van Medellín die op een gegeven moment wegviel, maar hier werd geen letter voor gebruikt, simpelweg omdat dit geen officiële opdracht was.
Dus ja, ik vind hem niet heel sterk. Mocht er nou toch een F bijkomen ga ik er nog eens naar kijken, dan wordt het een ander verhaal, maar ik verwacht dat dit aankomende zaterdag weer van tafel kan.