Terechte opmerking over het gemaskerd bal inderdaad! Vanaf rechts lezen vind ik niet heel ver gezocht. Vanaf links lezen zou het namelijk wel erg makkelijk maken. We hebben in het verleden wel vaker hints gezien die je niet traditioneel van links naar rechts leest.
Dit verhaal past prima in mijn palindroom theorie van de eerste paar afleveringen (ver terug in dit topic) met heel veel gespiegelde opdracht concepten (11,22, (af)troeven spel uitleg, 909 som, jeeps links/rechts, krukken stil/bewegen, en vakbondje was letterlijk een palindroom speelveld!). Ook de "mol in het midden" past hierbij. En het seizoen begon letterlijk met het einde (het bal)!
Laatste paar afleveringen is dit flink afgenomen, maar ik luister aparte uitspraken ook van rechts naar links, bv.
Thomas: "Let Op Mijn Woorden" (letterlijk? WMOL)
Kim-Lian deze keer aan begin tegen Fresia : "Lach Om Mij" (MOL)
Daarnaast zijn er veel gespiegelde symbolen in beeld incl. Everons kleding met nummers maar ook iamtoro logo en tekst (bevat 'oro' =palindroom én goud in één!)
Ben zo benieuwd of er een flard van palindroom in de officiële hints zit, maar tot één persoon kom ik hier niet mee helaas...