Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Kim-Lian pakt even een tarotkaart met maskers erop
Tegen mijn mol in, maar als deze aflevering een hint is, gaat die toch naar Kim-Lian. Bedriegen, Afrekenen, Alarmerend, Binnenskamers. ABBA
Ik kwam de volgende hint tegen die wel heel erg sterk is en ook erg neigt naar een officiële hint van WIDM maker. Zoals al eerder opgemerkt zie je in de leader van WIDM maskers verschijnen. Deze verschijnen tijdens bepaalde opdrachten uit verschillende afleveringen. Van de opdracht pak je dan het n nummer van rechts (horend bij de aflevering) dus: aflevering 1 = 1e letter van rechts, aflevering 2 is 2e letter van rechts etc. Dan krijg je:Aflevering 2: PrikactieAflevering 4: Hoog spel spelenAflevering 5: Uit de lucht gegrepenAflevering 6: ReddingsactieAflevering 9: Gemaskerd balHet laatste masker uit de leader komt uit een opdracht in aflevering 9 en dat is iets met foto's. Je zou bijna kunnen zeggen dat die opdrachttitel "Fotomodel" of iets dergelijks gaat worden.Toevoeging: enige waar ik nog mee zit is Gemaskerd Bal, komt deze uit aflevering 9 of 10. Indien deze uit aflevering 9 komt zou je alleen de letters kunnen tellen. Komt deze uit aflevering 10 dan zou je de spatie ook nog mee kunnen tellen.
Kwam deze tegen en denk dat dit m moet zijn.De maskers in de leader die voor bepaalde opdrachten verschijnen. Niet de letters van de opdrachten nemen maar van de afleveringstitels
D Afl. 1. De tijd zal het lerenW Afl. 2. ZwijgenE Afl. 3. NietszeggendM Afl. 4. StemmenI Afl. 5. KettingreactieE Afl. 6. GolfbewegingS Afl. 7. CoulissenA Afl. 8. MollenvangerN Afl. 9 BeDRIEgen⬆️WIDM SANEESanee is Albanees voor Hooi
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
702 gasten en 5 vaste bezoekers