Aan het einde van aflevering negen zie je het standbeeld van Skanderbeg, nationale held van Albanië; die ligt begraven in het mausoleum van vakbondje.
Op zijn helm zie je een ram, ook wel Billy goat. Deze ram hoort als nationaal symbool boven de twee koppige adelaar te staan.
Nadat dit standbeeld in beeld is geweest volgt weer zo 'n flits met een masker.
Daarna gaat het door naar het gemaskerde bal en zien we weer een flits vóór de persoon in zwart met gouden masker in beeld is. Daarmee zou iedereen dan een flits-masker hebben zien langskomen behalve de mol.
Er is een kandidaat met het sterrenbeeld Ram, dat is Fresia.
Het probleem is, normaal zat het masker voor de kandidaat, maar komt nu
na Skanderbeg - symbolisch gezien Fresia door de ram - in beeld.
Fresia zou dan via Skanderbegs ram aangewezen worden. Als winnaar misschien, want omgekeerde volgorde, de mol is de reden van de flitsen voordat de kandidaat in beeld is, maar nu is de volgorde andersom, eerst de ram daarna de maskerflits. Is Fresia de mol te snel/slim af?
In de leader had Fresia rood van de vakbondje tegels; Kim had in de leader rood van de Albanese vlag; Everon groen van de bierflesjes.
Bij de executie van aflevering acht heb ik me verkeken op de kleuren. We zien Fresia met rood, daarna Everon met groen, daarna dacht ik rood met Thomas en Kim. Maar dat is Kim's arm helemaal niet, dat is weer Everon; je ziet alleen zijn arm. Pure misleiding. Kim zie je helemaal niet met een molboekje.
Lang verhaal kort, symbolisch gezien mogelijk Fresia als winnaar, Kim en Everon hebben symbolisch allebei rood en groen gehad.
Nog korter: het is niet duidelijk wat je hier mee moet.