Hmmm...
Denk dat ik hier tegen de flow inga als ik zeg dat ik het wel een goede aflevering vond.
1ste opdracht; Tja, dat was wel een misser (net als die ballen natuurlijk.) Vond het idee wel heel leuk, dat mag wel gezegd worden. Uitvoering as usual net niet helemaal. Misschien had je hier de groep op kunnen splitsen en wat meer deelopdrachtjes ervan kunnen maken.
2de opdracht; Ik heb al een beetje laten doorschemeren in het opdrachtstopic. Vind de implicaties van het vingerafdrukslot groter dan de opdracht zelf. Desondanks dat was het een laseropdracht die qua niveau vergelijkbaar is met andere widm lasergame opdrachten uit recentere jaren. Overzicht had hier niet veel uitgemaakt(Was wel leuk geweest.), daarvoor is de opdracht te kleinschalig. En wat ook niet veranderd: Er wordt redelijk wat geld verdiend! (Misschien is dit de rede dat de kandidaten hype zijn voor lasergame opdrachten?!
)
3de opdracht; Met stille adem gekeken, wat is dit tof in beeld gebracht. De opdracht zelf was vrij basaal en deed me heel erg denken aan die opdracht van S11, maar dan omgekeerd. Het geld leek in deze opdracht overbodig, totdat Welmoed ons liet zien hoe geld verdienen wel moet. Het hele verhaal met Hila was natuurlijk een weggevertje, jammer!
Maar goed, Welmoed moest helaas de prijs van Hila betalen met 1500,- en een rood scherm.
Voor volgende week vrees ik heel erg, het zag eruit als drie lelijke opdrachten, maar ik laat me zeker verrassen.