Titels van afleveringen wijzen vaak naar de mol.
Toen ik de afleveringstitel van deze aflevering naar Everon verklaarde heb ik je niet gehoord en nu verwijs je het mijns inziens wel heel fel naar de prullenbak omdat het niet in je Everon straatje past.
Maar ik kijk uit naar je lange opsomming met punten waarom Everon de mol is, misschien kan je me overtuigen.
Ik reageer ook op vergezochte hints naar Everon (zijn shirt bijvoorbeeld, ik weet zeker dat dat geen hint is). Ik word gewoon moe naar vergezochte hints op wie ze dan ook mogen slaan, want dit zijn in de regel nooit hints en het lijken er gewoon elk jaar meer te worden. Misschien dat het daardoor verkeerd overkwam.
Ik zie ook niet dat dat dit jaar opeens anders zou zijn.
En het lijstje van de vreemde zaken (zonder molacties overigens) heb ik gewoon in zijn topic geplaatst, maar kennelijk heb je daar nog niet gekeken.
Maar ik dacht ook dat de hints over de afleveringstitel beter in een ander topic passen dan in deze, waar het over de aflevering gaat en over de aflevering kan ik wel genoeg zeggen.
Leuk om te zien dat ze één lange opdracht hebben gedaan in twee delen hebben gedaan. Al deed het me wel denken aan vorig jaar aflevering 3 waarin opdracht 2 en 3 eigenlijk ook één opdracht waren, al was die echt in tweeën geknipt. Toch hou ik wel van die dynamiek met zulke opdrachten. Dit mogen ze wat mij betreft elk seizoen wel een keer (of twee) doen. De tweede opdracht vond ik wel wat minder. Rommelig en voor ons puzzelaars lastig uit te vogelen wat er werkelijk gebeurd is of juist niet gebeurd. Ze maken het ons niet makkelijk op deze manier.
Vooruitblik voor zaterdag is wel weer veelbelovend of beter gezegd dat wordt lachen met al die schapen.