Hihi ja, ik denk dat ze gewoon alle bordjes van de schapen weer afgenomen hebben, dan gaat het tellen toch wel snel, en dat moest toch gebeuren, of er zouden nu nog altijd Thomas schapen rondlopen
Ja het ontbreekt vaak nogal aan uitleg ook NA de opdracht, en dan biechten de kandidaten dat dit hun ook onhelder bleef.
highlights daarvan via voice overs of biechten door de kandidaten aan ons uitgelegd.
Ja maar die biechten zijn gemaakt ver na de afloop, als alles is afgerond inclusief de uitslag, en ze het kunnen hebben laten inzinken. Dan er nog eens op reflecteren. "Opa vertelt". Dan snappen ze de opdracht intussen wel ja.
Maar ik denk dus niet dat er al veel verteld wordt vooraf. De kijker weet ongeveer net zo veel. Rik heeft wel eens verteld dat hij maar heel kort bij de groep komt elke keer. Doet zijn verhaaltje, en weg is hij.
Maar goed, het neemt niet weg dat Kim-Lian zich niet verdedigde zo van "ja ik zei wel schapen maar niet schaap", dat was trouwens wel leuk geweest want dat waren meer strafpunten geweest