Als ik beide berichten combineer en ervan uitga dat er alleen waarheid in staat kom ik tot de conclusie dat de afvallers weten wie de Mol is maar de twee overige finalisten weten het nog niet. Verder weet dus nog niemand wie de winnaar en wie de verliezer is (al kunnen de afvallers dat wel deduceren aan de hand van wie de Mol is).
Logisch gezien een mogelijkheid, maar wat gebeurd er dan verder op dat gemaskerd bal? De mol maakt zich bekend bij de afvallers vóór de twee finalisten arriveren en verder gebeurd er niets op dat gemaskerde bal? Ze werken een heel seizoen naar de ontmaskering van de mol op het gemaskerd bal toe en houden de kandidaten er allemaal voor op locatie. Het zou toch wel een beetje een anti-climax zijn. Ze hadden dan net zo goed een gemaskerd bal in Nederland kunnen organiseren. Ik kan me er weinig bij voorstellen en vermoed dat de ontknoping op locatie is gebeurd, maar we gaan het zien zaterdag.
Zelfs de finalisten weten nu nog niet wie de uiteindelijke winnaar zal zijn. Het wordt pas voor iedereen duidelijk tijdens de grote ontknoping op zaterdagavond.
Dus de mol is wel ontmaskerd voor alle kandidaten, maar de winnaar/verliezer zijn nog niet bekend gemaakt?
Dat zou het onwaarschijnlijk maken dat Kim-Lian de mol is.