Want dan is ook duidelijk dat Ranomi de verliezer is, Daniël de winnaar en Jurre de mol….
Die volgorde doen ze altijd wel een beetje anders maar goed, het riekt naar een foutje van de productie. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit als hint bedacht hebben dus ze hebben na het schieten van de serie wel duidelijk een volgorde gemaakt; de afvallers eerst, de finalisten laatst.
Anke en Sarah
Froukje en Soy
Ranomi en Sander
Annick en Daniel
Jurre en Nabil
Ik denk dat je hier een kansberekening op kunt maken en dat het toeval was hoe het EXACT uitpakte. Dus bijv. kunnen Ranomi en Soy nu ook omgedraaid zijn, want zo precies komt het niet.
Wat ik bedoel te zeggen is dat je met de verdeling vooral moeilijk zit aan het begin. Daar moet steeds een afvaller in want die kan je op het eind niet meer 'kwijt'. Dus dan is het een beetje een geforceerde hint die per ongeluk ontstond.
Moeten ze vooral over nadenken volgend jaar want dit geeft gewoon te veel weg. Zeker toen we al hoorden wie het koppel van de week erop zou zijn en toen het rijtje na 4 stuks af was, want toen was alleen Jurre&Nabil nog over. En voorlopig gaat het gewoon weer vanaf het begin, dus na Anke volgt dan nu Soy.