Auteur Topic: [Kandidaat] Annick Boer  (gelezen 13174 keer)

Offline Conejo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Annick Boer
« Reactie #80 Gepost op: 23-01-2023, 13:51:49 »
Oké misschien hanteerde ik een verkeerde definitie van 'oud', maar ik probeerde beetje inzichtelijk te maken of het nou echt zo is dat de relatief oudere kandidaat snel afvalt, of dat het vooral een gevoel is.

Yvonne vd Hurk, Chris Tates, Mary-Lou van Stenis, Annette van Trigt, Vera Mann, Loretta Schrijver, Joep van Deudekom, Owen Schumacher, Ron Boszhard, Jean-Marc van Tol, Eric de Zwart, Suzanne Klemann.. tja
Het is een beetje om het even denk ik, maar ik begrijp wel waar het vandaan komt.

Ik vind Annick niet verdachter worden puur en alleen omdat ze als relatief oudere kandidaat verder komt in het spel.

Overigens eens dat Liz beetje buiten mijn lijstje valt, van Inge en Renée weten we gewoon niet hoe ver ze gekomen waren, maar ik wil wel anders nog Jochem van Gelder (54) toevoegen ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #81 Gepost op: 23-01-2023, 14:07:33 »
Misschien zit ik ook wel uit mijn nek te zwammen, hoor. In mijn beleving worden de kandidaten ieder jaar jonger en onbekender, maar althans dat eerste aspect lijkt mee te vallen. Dit jaar is de gemiddelde leeftijd tot mijn verrassing bijvoorbeeld vrij hoog, met ruim 37. Volgens mij lag dat getal alleen in 2006 (Argentinië) nog hoger, met Liz, Chris, Roderick, Mary-Lou, Frédérique en Toine die allemaal 39 of ouder waren. Maar in 2005 bijvoorbeeld waren de kandidaten gemiddeld nog geen 33, en vlogen de oudste kandidaten Gijs (38) en Yvonne (44) er als eerste uit. (En ja, Marc-Marie was met 39 de op één na oudste kandidaat, maar die kende Yvon al jaren, wat in dit verband een relevante factor was).

Bestaat er ergens een overzichtje met leeftijden? Ik zou het wel aardig vinden om te weten of de theorie 'relatief oudere kandidaat is óf een vroege afvaller, óf de mol' statistisch houdbaar is.
Woosie down?

Offline Nijntjelief

• Forumlid
  • We mogen weer!
« Reactie #82 Gepost op: 23-01-2023, 14:13:26 »
Volgens mij op de site van Erik Leppen?

https://www.erikleppen.nl/wieisdemol/kandidaten.php

En het is bijzonder: ik kijk tegenwoordig met kindlief en die kent dus heel andere kandidaten goed dan ik. Die zei over Froukje: Wie?! (Maar vond haar wel heel leuk).

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #83 Gepost op: 23-01-2023, 15:17:27 »
Misschien zit ik ook wel uit mijn nek te zwammen, hoor. In mijn beleving worden de kandidaten ieder jaar jonger en onbekender

Haha ja.. ik ken heel die Soy niet eens  ::rofl::

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 23-01-2023, 18:43:50 »
t type trolmol
Zo over the top zou wel mooi zijn ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 23-01-2023, 18:57:48 »
Helemaal mee eens, dat geacteerde overdreven gedoe van zowel renee als Annick vind ik zo storend! Hoop echt niet dat zij het is, ik merk dat ik haar niet als mol wil zien omdat ze zo dom en mols doet. Dat had ik ook bij renee, mijn geest sluit zich dan af voor die types als mol ;-)
 En ja ze lijkt zeker wel op renee qua gedrag (dom doen, overdreven). Voor mij geen acteurs en actrices meer als mol graag.

Helemaal eens .. ben daar ook klaar mee. Doe mij maar een Jan type oid

Als kandidate vind ik haar prima. Lijkt me verder n leuk mens

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 23-01-2023, 19:16:47 »
Ja mijn wensmol is echt Daniël! Heerlijk die types die er vol voor gaan en iedereen weten te misleiden zonder geacteerd en overdreven gedoe!

Offline Marcoach

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 26-01-2023, 14:26:48 »
Annick zit in de testen op Froukje, Sander, Sarah en 2x op Ranomi. Dat ze op de afvallers stemde en nog in het spel zit kan zijn omdat ze zelf de Mol is, of omdat Ranomi dat is...
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Belgian Mol

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 26-01-2023, 14:34:33 »
Annick was een prima mol geweest als we het Renéefiasco niet hadden gehad. Er zijn kleine gelijkenissen, maar ze doet het langs niet zo slecht als haar, dus jammer dat dat triest stukje molgeschiedenis gepasseerd is en ze er nu mee vergeleken wordt.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #89 Gepost op: 27-01-2023, 15:26:44 »
Bij sommigen is er blijkbaar een soort trauma ontstaan voor een oudere vrouw die gelijkenissen heeft met Renée als mol. Ik hoop dat ze de hulp krijgen om dit te verwerken na 2 jaar ::hug::.

Ik ben echt aan het genieten van Annick tho. Altijd erg fijn om zo'n warrig persoon in de groep te hebben die gewoon pure komedie levert elke aflevering ::love::. Voor mij duidelijk geen mol, maar was wel leuk geweest.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 27-01-2023, 16:44:03 »
Helemaal mee eens. Ik vind het fijn dat er elk seizoen wel een cabaretier of andere grappenmaker bij zit.

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 27-01-2023, 22:05:21 »
Bij sommigen is er blijkbaar een soort trauma ontstaan voor een oudere vrouw die gelijkenissen heeft met Renée als mol. Ik hoop dat ze de hulp krijgen om dit te verwerken na 2 jaar ::hug::.

Ik ben echt aan het genieten van Annick tho. Altijd erg fijn om zo'n warrig persoon in de groep te hebben die gewoon pure komedie levert elke aflevering ::love::. Voor mij duidelijk geen mol, maar was wel leuk geweest.

Haha ja je hebt wel gelijk, als renee er niet geweestwas had ik misschien anders op haar gereageerd. Inmiddels moet ik ook om haar lachen, maar hopelijk wel als kandidaat en niet als mol. Als mens is ze best grappig ;-)
Dus ik neem hierbij mijn onaardige woorden van eerder terug. Althans, als ze de mol is niet, dan vind ik r wel stom   ;D ::tandpastasmiley::

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 27-01-2023, 22:32:47 »
Ik zie in haar de Annelies van De mol Vlaanderen (ook Zuid Afrika trouwens).

Offline vickypollard

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 28-01-2023, 21:29:39 »
Helemaal mee eens. Ik vind het fijn dat er elk seizoen wel een cabaretier of andere grappenmaker bij zit.
Onhandig en irritant zijn is niet bepaald mijn definitie van grappenmaker ;) Ik hoop dat ze er z.s.m. uit gaat, maar ik vermoed dat ze de mol is. Oudere, warrige vrouwen zijn de mol als ze erin blijven  ::rofl::

Edit: yes, mooi zo!
« Laatst bewerkt op: 28-01-2023, 21:40:07 door vickypollard »

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 28-01-2023, 22:25:29 »
Ik zie in haar de Annelies van De mol Vlaanderen (ook Zuid Afrika trouwens).

Eens, zo keek ik ook naar Annick. Annick paniek, het bekt lekker en het voelde voor mij niet als gespeeld. Daardoor verdacht ik haar ook niet als mol. Prima om zulke deelnemers erbij te hebben.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #95 Gepost op: 28-01-2023, 22:27:09 »
Ik vond haar erg leuk. Met name in het doolhof. ::rofl::

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 28-01-2023, 22:56:40 »
Ik vond het storend dat ze blijkbaar de rol van mol voor zichzelf had bedacht en daardoor onnodig veel geld uit de pot heeft gehouden voor de andere kandidaten (zoals bij de laatste opdracht, 3000 door hun neus geboord).

Kon soms wel om haar lachen en probeerde ook echt het leuke in haar te zien ipv te oordelen, maar heb me te vaak aan haar geergerd omdat het zo nep en geacteerd was allemaal. Het is een spel, geen soap met in de hoofdrol Annique . Dus prima dat ze eruit is eerlijk gezegd.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #97 Gepost op: 28-01-2023, 23:08:24 »
Ik heb enorm genoten van Annick ::love::

Ik denk wel dat we iets hebben aan haar exit:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 10-04-2023, 01:42:51 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Grenouille

• Forumlid
  • Keep Portland Weird
« Reactie #98 Gepost op: 28-01-2023, 23:10:31 »
Ik was hier echt wel een beetje klaar mee. Geen fan van opdrachten saboteren door gewoon echt kneiterdom te doen. Vond haar als persoon echt wel geinig, maar ik moest echt af en toe wegkijken door de manier waarop ze opdrachten deed.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #99 Gepost op: 28-01-2023, 23:12:02 »
Jammer :(, vond haar één van de leukste en vooral grappigste kandidaten dit seizoen!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human