Ik ga voorlopig dan naar Daniël als zijnde mol Patrick de 2e. Investeren in goede relaties in het begin was zijn credo en dan later terugverdienen. Ook nu loopt de pot in het begin redelijk op. Beetje tegen mijn eigen regels in dat een mol in de eerste twee afleveringen minimaal 1 molactie moet doen. Nou ja volgens Froukje had hij het geluid van de telefoon uitgezet.
Anke is te obvious aan het mollen met verkeerde foto’s en wilde jokers zoeken in 2.2 staalfabriek, Jurre heeft bij het zingen niet gemold, want hij wilde ruilen met Nabil, hooguit Sander zou nog kunnen, maar is mij te obvious. Rik zei dat het weer een goed seizoen werd, 1 van de beste van de afgelopen jaren, dat kan alleen nog met Daniêl voor mij.
Bij 2.2 propvol heeft de meerderheid Daniël afgeschreven, maar dat triggert mij juist richting Patrick 2. Daniël sprak mensen tegen die too obvious gingen nepmollen door verkeerde muurschilderingen te fotograferen. Dat past niet bij zijn dekmantel. Eerst maar eens vertrouwen winnen.
En die badeend wijst op Ranomi natuurlijk (vanwege de zwemband), de makers hadden net als ik nooit van rubberen duckie gehoord, dus dat dat ook maar iets met Daniël te maken heeft berust op louter toeval.