Dat vond ik een ook. Daarbij noemt hij ook het verkeerde Lady Gaga liedje en zei hij The Beatles bij het nummer van Harry Styles.
En hij (Nabil) was de eerste die zei in welke groep hij wilde, hij zei meteen "ik heb wel een muzikaal oor".
Ik kan me niet voorstellen dat de mol zich in het koor verschuilt. Je hebt echt nul invloed op je bedrag en op de hoeveelheid koorgenoten. Als Sarah of Soy de mol is kunnen ze ook verwachten dat ze hoge bedragen krijgen omdat men weet dat ze kunnen zingen. Daar valt voor hen dus niet echt iets te mollen. Als je als minder goede zanger daar de mol bent weet je dat je waarschijnlijk een lager bedrag toegedeeld gaat krijgen, en dat jouw invloed op het geld in de pot zeer klein is. Of je wint weinig geld, of niets omdat je er makkelijk uit gehaald wordt.
Bij de deelopdrachten, die uiteraard zo geknipt en geplakt zijn dat je er weinig uit kan opmaken, had je veel meer invloed. Het geld moet verdeeld worden, en je kan als mol zijnde natuurlijk niet tegen de groep ingaan om de echte zangers uit de groep lage bedragen te geven. Logisch dus dat Sarah en Soy van iedereen een hoog bedrag krijgen.
De meeste invloed zit in het aantal koorleden wat je kan wegspelen. We hebben weinig inzicht in wat de opties waren, behalve dat het zo gemonteerd is dat Daniël super fanatiek was en Nabil ook (op het moment dat de tijd al bijna om was). Froukje leek rustig aanwezig, en Annick zong niet lang genoeg een bepaalde toon. Nou is dat aan de ene kant verdacht omdat zij dat wel zou moeten kunnen, aan de andere kant moet je altijd ook even inzingen/de stem opwarmen en dat is ook niet gedaan.
Ik heb mijn verdachten gekozen op basis van de eerste filmpjes, daaruit kwam ik op Annick en Nabil. Nabil staat bij mij met stip op nummer 1. Oppassen voor tunnelvisie, de aflevering eerst nog maar eens terugkijken.