Auteur Topic: Wie zit op wie?  (gelezen 51790 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #200 Gepost op: 18-02-2023, 23:34:05 »
Als Soy als kandidaat goed opgelet heeft in het doolhof, heeft hij kunnen zien dat Anke op Ranomi ging en dat dat niet goed afliep.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #201 Gepost op: 18-02-2023, 23:34:31 »

Dan is de vraag of Soy of Ranomi op Jurre gaan zitten. Degene die dat doet gaat naar de finale, de ander valt af.
Nee, die gaan op elkaar zitten. Dat is het aardige. Ze zullen allebei even verbaasd zijn. De ene vliegt eruit, de ander ziet zijn mol gaan.

Dan wordt het alleen interessant op wie de finalist gaat zitten in de finale. Daniel of Jurre. Vermoedelijk dan gewoon Jurre, dan hebben we een gebruikelijke finale.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #202 Gepost op: 18-02-2023, 23:36:10 »
Dat kan natuurlijk ook. Al zei Soy dat hij Jurre een beetje mee nam.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #203 Gepost op: 19-02-2023, 06:45:13 »
Daniël spreidt al heel lang niet meer. Die is 100% zeker van zijn zaak.
Jurre is het.
Daarom gaat hij als enige voor het geld. De anderen voor jokers waar je niks aan hebt als iedereen een joker krijgt.


Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #204 Gepost op: 19-02-2023, 07:32:22 »
Soy is de mol. Daniël wint, want rubber ducky, want instagram Rick uit de lucht.
Het enige interessante is nog hoe gaat Daniël de draai maken van Jurre en een beetje spreiden naar winnen op Soy?

En Soy gaat opeens voor Ranomi als mol en zou daarmee wel verder komen in het spel? Annick, Nabil en Anke is dat niet gelukt.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2023, 07:37:05 door foxhunter »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #205 Gepost op: 19-02-2023, 08:34:58 »
Soy is de mol. Daniël wint, want rubber ducky, want instagram Rick uit de lucht.
Het enige interessante is nog hoe gaat Daniël de draai maken van Jurre en een beetje spreiden naar winnen op Soy?


Als Mol kun je ook op de verliezend finalist gaan zitten, toch? Dat kan ook het Molduel zijn.

Ik kijk later later even naar de testbiechten en pas het overzicht op blz. 7 dan (verder) aan, maar ga niet het hele doolhof bekijken en alle testvragen noteren. Sturen ze ons denk ik toch een verkeerde richting mee op.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #206 Gepost op: 19-02-2023, 09:34:00 »
Wie had nu ook Jurr zijn gerecht ingevuld bij die ene vraag toen ze elkaar tegen kwamen. Was dat Ranomi?
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #207 Gepost op: 19-02-2023, 10:10:26 »
Ja, ik lees je verhaal twee kanten op. Dit zou erop neer komen dat Jurre mol zijn bakens moet verzetten. Daniel gaat op hem, dus hij zal ook op Daniel moeten. [knip]

En nu gaat Jurre opeens op Daniël, na een aflevering waarin Daniël 1000 euro verdient ... Jurre is mijn Mol.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #208 Gepost op: 19-02-2023, 10:17:44 »
Volgens niet de mol, gingen Sarah, Annick en Nabil volgens mij al drie eruit omdat ze Anke als mol hadden zie hun reactie. En Nabil zei ik zat vol op jou en Anke ik zat vol op jou, toen je eruit ging had ik het overzicht niet meer wie het is.

Re: Wie zit op wie?
« Reactie #209 Gepost op: 19-02-2023, 10:30:31 »
Volgens niet de mol, gingen Sarah, Annick en Nabil volgens mij al drie eruit omdat ze Anke als mol hadden zie hun reactie. En Nabil zei ik zat vol op jou en Anke ik zat vol op jou, toen je eruit ging had ik het overzicht niet meer wie het is.

Dus Jurre doet het zeer goed als mol.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #210 Gepost op: 19-02-2023, 10:34:27 »
Ik zei het vooral, omdat het tijdens de afleveringen vooral leek dat niemand op Anke zat, wat dus niet klopte. En dat bijna niemand afviel door op haar te stemmen wat dus ook niet klopte, want Nabil is zeker afgevallen omdat hij volledig op haar ging!

Nu lijkt vooral dat mensen afvallen, omdat ze op Ranomi zitten. Klopt dit wel? Als je nu hoort dat toch veel op Anke zaten.

Ik geloof dat Jurre het is, maar Ranomi kan ook nog vind ik.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2023, 11:04:51 door Mol1991 »

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #211 Gepost op: 19-02-2023, 12:48:38 »
Ik zei het vooral, omdat het tijdens de afleveringen vooral leek dat niemand op Anke zat, wat dus niet klopte. En dat bijna niemand afviel door op haar te stemmen wat dus ook niet klopte, want Nabil is zeker afgevallen omdat hij volledig op haar ging!

Nu lijkt vooral dat mensen afvallen, omdat ze op Ranomi zitten. Klopt dit wel? Als je nu hoort dat toch veel op Anke zaten.

Ik geloof dat Jurre het is, maar Ranomi kan ook nog vind ik.

We hebben nu toch heel duidelijk de antwoorden kunnen zien die Anke gaf. Als het toch Ranomi was dan zou Daniel die 100% op Jurre zat toch afgevallen zijn. 
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #212 Gepost op: 19-02-2023, 12:51:24 »
Eens, volgens die redenatie kunnen het nog Soy, Daniël en Jurre zijn, toch? Ranomi lijkt af te vallen, doordat Anke op haar zat.

Wat wel vreemd is, is dat Soy ook op Ranomi zat. Hij had weliswaar een joker extra, maar maakte ook vragen minder, toch? Dan zou niet Anke, maar hij eruit gevlogen moeten zijn. Tenzij Anke een fout antwoord ingevuld heeft of Soy toch gespreid heeft over twee.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #213 Gepost op: 19-02-2023, 12:54:49 »
We hebben nu toch heel duidelijk de antwoorden kunnen zien die Anke gaf. Als het toch Ranomi was dan zou Daniel die 100% op Jurre zat toch afgevallen zijn.
Klopt hoor ben mee eens. Maar ik wilde alleen aangeven dat niet is dat veel kandidaten afgevallen zijn doordat ze op Ranomi zaten, want blijkt de meeste zaten op Nabil en Anke. Dus voordat Anke afviel was volgens de afvallers zij één van de reden dat ze afvielen. Maar ben volkomen mee eens dat het raar is, als Ranomi is dat zij afviel.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #214 Gepost op: 19-02-2023, 12:55:39 »
Eens, volgens die redenatie kunnen het nog Soy, Daniël en Jurre zijn, toch? Ranomi lijkt af te vallen, doordat Anke op haar zat.

Wat wel vreemd is, is dat Soy ook op Ranomi zat. Hij had weliswaar een joker extra, maar maakte ook vragen minder, toch? Dan zou niet Anke, maar hij eruit gevlogen moeten zijn. Tenzij Anke een fout antwoord ingevuld heeft of Soy toch gespreid heeft over twee.

Nou Soy zat op Ranomi en Jurre zegt hij. En idd 1 vraag niet gevonden maar wel 2 jokers. Dus als ze beide vol op Ranomi zouden hebben gezeten had hij nog 1 joker meer dan Anke..
 
« Laatst bewerkt op: 19-02-2023, 12:58:07 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #215 Gepost op: 19-02-2023, 12:57:48 »
In dat geval waren ze gelijk geëindigd, want Anke had ook een joker. Zij had de test dan sneller gemaakt, dus zou Soy afgevallen zijn. Toch? Of maak ik een denkfout?

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #216 Gepost op: 19-02-2023, 12:59:23 »
In dat geval waren ze gelijk geëindigd, want Anke had ook een joker. Zij had de test dan sneller gemaakt, dus zou Soy afgevallen zijn. Toch? Of maak ik een denkfout?

Nee klopt. Ik was hem al aan het aanpassen.
Waarschijnlijk 1 van de 2 toch een vraag net anders ingevuld in hun voordeel. Misschien Soy bv ook Jurr zijn favo eten aangevinkt. Iemand heeft schema gemaakt net.  We weten sowieso dat Ranomi ook vragen op Jurre heeft ingevuld.

En volgende de afvallers theorie die telkens lijkt te kloppen. Klopt dat dan ook allemaal.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2023, 13:01:50 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #217 Gepost op: 19-02-2023, 13:02:14 »
Nee klopt. Ik was hem al aan het aanpassen.
Waarschijnlijk 1 van de 2 toch een vraag net anders ingevuld in hun voordeel. Misschien Soy bv ook Jurr zijn favo eten aangevinkt. Iemand heeft schema gemaakt net.

 ::ok::

Offline Mollonia

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #218 Gepost op: 19-02-2023, 13:11:32 »
In dat geval waren ze gelijk geëindigd, want Anke had ook een joker. Zij had de test dan sneller gemaakt, dus zou Soy afgevallen zijn. Toch? Of maak ik een denkfout?
Zelfs als ze beide volledig op Ranomi hebben ingevuld, kan het alsnog zijn dat ze per ongeluk fouten hebben gemaakt.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #219 Gepost op: 19-02-2023, 13:27:41 »
Jep fouten die in dit geval dan goed uitpakken. 
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy