Eens. De rodeo was een ideale opdracht om medekandidaten te testen, en Lancelot leek daar inderdaad volop mee bezig. Ik kan me voorstellen dat het haar wat te heet onder de voeten werd, en dacht: molactie geplaatst, 1.000 euro, het is wel even genoeg geweest zo. Jolly Jumping kan ook al een test geweest zijn. Met Goedweervandaag - Pippi Langkous krijgt Lancelot bevestiging van Conny, maar hij kijkt Comfort aan en herhaalt de vraag. Slim dat ze hem corrigeert.
Ik zou het wel een straffe actie vinden als ze in de roze jeep het rode ei van de rug van Thomas heeft geplukt. Anderen hielden het rode ei van elkaar vast, maar Comfort kwam blijkbaar niet op die gedachte. Terwijl haar hand wel erg achter zijn rug zat.
Bij de rode knop viel me op Comfort de tweede is die drukt. Ze had ook meteen door hoe het spelletje werkte. Stel je voor dat de deur van de eerste drukker na 1 minuut was open gegaan, dan was het hele spelelement weg. Verder hoef je hier als mol niets te doen, als je kamergenoot als een wilde op de rode knop gaat drukken.