Ruben sliep bij Leïla
Comfort sliep bij Lancelot ;-)
Maar het "80" keer drukken...so what?
Ik geloof niet dat een mol per sé in die kamer wil zijn, of toch niet door weinig te drukken.
Als je er kan geraken door vertrouwen van de groep zoals haast gelukt was door Conny en Thomas, ok, cava, dan blijf je nog wat onder de radar. Maar als je in de kamer geraakt door weinig te drukken, dan valt het toch wel enorm op. En waarom? Voor dat waterkansje dat er één of geen vrijstellingen worden genomen? Sinds Bart in Griekenland is er een bepaald precedent geschept: een vrijstelling, dat mag wel wat kosten. Bart bood meer dan 10.000€ uit de groepspot voor een vrijstelling, de seizoenen daarna Lennert, maar ook Sven (7500€) uit de groepspot...nu kost het de kandidaten eigenlijk niets. Er gaat geen geld uit de groepspot. Ik denk dat de makers er bewust voor hebben gekozen het bedrag op 0 te zetten en niet bijvoorbeeld op -2000€. Ik denk dat de makers (en dus ook de mol) er dus echt wel op rekenden dat die 2 vrijstellingen genomen gingen worden. Waarom dan per sé in die kamer aanwezig willen zijn?
Dus voor mij kan de mol perfect één van de drie overgebleven kandidaten zijn die veel op de knop hebben gedrukt.
De reden waarom Commy bij mij niet bovenaan staat is het rennen, waar ze wel haar uiterste best deed om binnen de tijd aan te komen en haar filmpje, waar ze heel spontaan reageert én lacht. Vooral zo in de lach schieten lijkt mij moeilijk om goed te acteren.
Voor de rest kan ze het voor mij perfect zijn. Dat lopen komt ook heroïscher over dan het is: het is "maar" 700€ dat ze hiermee ophaalt.
Niet mijn hoofdverdachte, dat blijft minstens tot zondag Thomas, maar toch op de shortlist.
Ruben en Lancelot, de hoofdverdachten van Belgian Mole, die heb ik dan weer wel min of meer afgestreept :-)