Ik blijf jullie lekker gezelschap houden in de Comfort Zone, na aanvankelijke twijfel na afl 4.
...
Wat betreft dat het oneerlijk zou zijn voor de kandidaten dat ze meer risico nemen. Ik vind de editing daar ook verdacht. Want er komt heel duidelijk een biecht van Leïla waarbij ze zegt dat ze "sowieso al van plan was om all in te gaan". Losstaand van de twist. Dat het benadrukt is doet mij ergens denken dat het verzachtend is voor de manier waarop ze naar huis is gegaan.
...
Over verdachte
editing gesproken: is het toevallig dat we 2x een lachende Comfort zien vlak nadat Ruben in een biecht (@29.40 in de video afl. 4) uitpreekt dat "de de mol buiten spel is gezet en nu serieus ligt te vloeken"? Een lachende persoon (Comfort hier) associëer je niet zo gauw met een verdrietige mol. Onbewust zal de gemiddelde kijker Comfort dan niet meer met de mol associëren, en daarom sterkt het mij alleen maar dat ze het juist wél is.
Tevens kwam de hele actie met babyfoto's raden in de DeLorean op mij over als geacteerd, en zeer verdacht het feit dat ze na 2 juiste foto's aanstuurde op gokken en dat consequent fout deed (per saldo 1000 de pot). Hoe het precies gegaan is om de mol een rood scherm te geven, geen idee. Heeft ze echt alles slecht moeten invullen? Maar "computer says Red" is natuurlijk zo geregeld.
Dit, en alle eerder genoemde molacties die m.b.t. Comfort zijn genoemd in dit forum, maakt dat ik voor haar blijf kiezen als mol.