ik zou dit voorlopig toch de beste aflevering van het seizoen durven noemen.
Ik ben het hier wel mee eens denk ik. Aflevering 4, met de opdracht met de ondergronse bunker, was ook fantastisch, maar nu krijgen we gewoon 3 toffe opdrachten. De busopdracht was echt spannend en de Speed-referentie werd thuis meteen opgemerkt (niet door mij) en zat zo mooi in elkaar met dat afstandbestuurde autootje eronder. Hoopte zo dat het zou lukken, spanning was enorm. had niet verwacht dat het zou lukken om snelheid hoog te houden. Alles ging gewoon goed, behalve de laatste keuze...
Maar ik vond die shcoolopdracht toch ook wel geniaal. Vooral het lesgeef-gedeelte. Alles eromheen was een vrij standaard molopdracht, maar dat er een les met echte leerlingen werd gegeven maakte het voor mij wel een top-opdracht. Er zit toch heel de tijd een soort spanning in omdat je ook met Lancelot meeleeft die het maar moet zien te redden met onvoorbereide les. Ik zei thuis tijdens het kijken: dit is het bewijs dat je je lessen altijd moet voorbereiden
En dan die mindfuck met die "handlanger van de mol". Zou het echt een Amerikaan zijn die nooit Nederlands spreekt? Want ik vond het toch wel heel goed klinken. Als je dat voor het eerst doet. Ik zou dat denk ik niet kunnen in een taal die ik nog helemaal niet ken.
En, dit is dan toch de aflevering dat toch ook mijn moeder zei dat deze opdrachten toch eigenlijk veel leuker zijn dan de NLse... dus tja