De wijze waarop mensen door de overheid werden gepiepeld en zelfs buitengesloten, was schokkend.
Ik heb inmiddels een leeftijd bereikt dat ik toen wel zonder feestjes kon, maar ik begrijp heel goed dat jongeren het toen niet meer uithielden. Het laatste woord over alles wat er in de corona-jaren is gebeurd, is nog lang niet gezegd. Ik kan dus wel begrip opbrengen voor Charlotte.
Dank voor je politieke statement.
Zullen we dat hier verder achterwege laten ?
Nou ja, ik heb nu natuurlijk wel het recht om even te reageren.
Want het moet gezegd, je hebt mij op de kast. Chapeau !
Jahoor, ook ik heb begrip voor jonge mensen die in hun belangrijke jaren staan te popelen om elkaar te ontmoeten.
En Ja, ik heb zeker ook begrip voor mensen die zich niet willen laten inenten, geheel vrije keuze.
Maar ik heb ook begrip voor overheden die zijn aangesteld om maatregelen te nemen als daar enigszins aanleiding toe is. Ook al zijn ze zo dom geweest om de marktwerking er voor te laten zorgen dat er niet genoeg ziekenhuiscapaciteit meer was. (Was in Duitsland blijkbaar niet nodig)
Maar nee, ik heb geen begrip voor mensen die zich niet willen laten inenten maar zich wel met alle
geweld tussen groepen mensen willen bewegen als er een gevaarlijk virus rondwaart.
En wees blij met de milde maatregelen in de benelux in vergelijking met de (echte) lockdown in o.a. Spanje.
Op een gegeven moment ging men het in NL zelfs een harde lockdown noemen, terwijl we hier nog steeds gewoon naar buiten mochten en elkaar konden ontmoeten.