Auteur Topic: [Kandidaat] Charlotte  (gelezen 7267 keer)

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #20 Gepost op: 23-03-2024, 14:58:57 »
Charlotte staat hoog op mijn lijst.

Hoogopgeleid, geen kinderen, beroep met veel communicatie en verantwoordelijke keuzes maken.

Haar linkedin pagina geeft ook aan dat ze van een "fast moving work environment" houdt.

Jong, dus ook een betere conditie dan de wat oudere kandidaten.

Als programma-maker zou ik het wel weten.

Carpe Diem

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #21 Gepost op: 24-03-2024, 22:04:20 »
Ik zit al zwaar in de tunnel. Snel willen afdrukken, bijna dat geel, doen alsof ze snel gedrukt heeft.

En ze mag er zijn ::bravo::

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #22 Gepost op: 24-03-2024, 22:31:58 »
Ja, ik zou Charlotte zeker niet afschrijven wegens haar achternaam.

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #23 Gepost op: 24-03-2024, 22:40:39 »
Mocht ze het zijn zou het natuurlijk wel heel grappig zijn als de doos van Pandora precies hetzelfde is. Met daarop nogsteeds 'Alina'. En aan de andere kant gewoon het logo van het programma.
Lekker makkelijk als de naam van de mol De Mol is.

Maargoed, we kunnen haar hier natuurlijk niet door gaan verdenken of afstrepen. Maakt haar wel iets meer wensmol.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #24 Gepost op: 25-03-2024, 00:48:17 »
Ik zit al zwaar in de tunnel. Snel willen afdrukken, bijna dat geel, doen alsof ze snel gedrukt heeft.

En ze mag er zijn ::bravo::
Zo kennen we je weer!

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #25 Gepost op: 25-03-2024, 02:52:16 »
Vond Michaël verdachter deze aflevering, maar ook Charlotte valt op:
Charlotte en Stefanie namen het initiatief voor het indrukken van de rode knop. Charlotte eerst en Stephanie ging daar gelijk in mee. Charlotte wilde ook de juiste ton geel omgooien, maar was net te laat. Mislukte molactie?

Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #26 Gepost op: 25-03-2024, 10:12:54 »
Vond Michaël verdachter deze aflevering, maar ook Charlotte valt op:
Charlotte en Stefanie namen het initiatief voor het indrukken van de rode knop. Charlotte eerst en Stephanie ging daar gelijk in mee. Charlotte wilde ook de juiste ton geel omgooien, maar was net te laat. Mislukte molactie?
Is dat niet te opvallend "mislukte molactie" ?
Dan zou je toch al sneller de gele ton omver gooien en niet in de laatste seconden.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #27 Gepost op: 25-03-2024, 10:33:13 »
Zo kennen we je weer!

Zegt de molloot met de foto van Charlotte ;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #28 Gepost op: 25-03-2024, 22:27:55 »
Een farmaceut die in coronatijd naar lockdownfeestjes ging: dus eigenlijk ook gewoon een soort mol in haar dagelijks leven.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #29 Gepost op: 25-03-2024, 23:48:36 »
Een farmaceut die in coronatijd naar lockdownfeestjes ging: dus eigenlijk ook gewoon een soort mol in haar dagelijks leven.

geeft me toch een raar gevoel bij haar.

Ok, ik volg (volgens mij Philippe) die zei dat ze haar boete betaald heeft, dus haar straf gehad. Maar sympathie wint ze niet bij mij hierdoor
klaar voor de strijd

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #30 Gepost op: 26-03-2024, 08:52:06 »
Niet de mol, maar wel de mogelijke winnaar denk ik.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #31 Gepost op: 26-03-2024, 09:08:58 »
Een farmaceut die in coronatijd naar lockdownfeestjes ging: dus eigenlijk ook gewoon een soort mol in haar dagelijks leven.

Dat heet iemand die jong is. Kan uit ervaring meespreken, het was onhoudbaar om in je topjaren zolang binnen te zitten.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #32 Gepost op: 26-03-2024, 10:20:47 »
Is het een verstandige keuze om naar lockdownfeestjes te gaan, waarschijnlijk niet .
Is het te begrijpen ? Ja  zeker voor jonge mensen die meenden dat het hele sociale leven voor onbepaalde tijd stil werd gezet .

Zou ik het zelf hebben gedaan ? Nee

Heeft het iets te maken met een mol zijn? Waarschijnlijk niet  ::tandpastasmiley::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #33 Gepost op: 26-03-2024, 11:29:15 »
De wijze waarop mensen door de overheid werden gepiepeld en zelfs buitengesloten, was schokkend.
Ik heb inmiddels een leeftijd bereikt dat ik toen wel zonder feestjes kon, maar ik begrijp heel goed dat jongeren het toen niet meer uithielden. Het laatste woord over alles wat er in de corona-jaren is gebeurd, is nog lang niet gezegd. Ik kan dus wel begrip opbrengen voor Charlotte.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #34 Gepost op: 26-03-2024, 13:29:34 »
Dankjewel voor het begrip meneer Tunnel. Een lockdownfeestje of de avondklok missen was ik ook niet vies van. Helaas niet niet mijn Charlotte daar tegengekomen ::rofl::. Heel erg eigenlijk dat die maatregelen er waren als je er zo terug op kijkt. Gelukkig nooit een boete gehad, toch niet daarvoor ::tandpastasmiley:: ::rofl::

Kern van de zaak, Charlotte is de mol.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #35 Gepost op: 26-03-2024, 14:01:17 »
Charlotte past na aflevering 1 perfect in het plaatje van de mol. Ze haalt 1000 euro binnen op de boot, maar voorkomt dat er 6000 euro verdiend wordt. Ze verwart 'egel' met 'geel', een opvallende fout. En dan gedraagt ze zich ook nog zenuwachtig bij de laatste opdracht en geeft ze toe dat ze het filmpje meteen afgedrukt heeft, wat de pot 2000 euro kost. 

En dan is er nog de opmerkelijke montage waarbij de aflevering opent met 'IK BEN DE MOL - Charlotte'. Het ligt er wel erg dik bovenop - maar langs de andere kant weet ik niet waarom de makers het anders als openingsquote zouden nemen. De kans lijkt me in elk geval groter dat ze dat doen als ze wél de mol is, dan als ze het niet is.

Maar moet de mol in dit stadium niet wat meer onder de radar blijven?
...óf niet!

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #36 Gepost op: 26-03-2024, 14:21:00 »
De timing van "Egel" -> "Geel" is dan wel niet goed. Ze valt op en heeft geen impact. Lijkt me daarom geen molactie.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #37 Gepost op: 27-03-2024, 11:28:00 »
Ik vind haar ook veel te opvallend in beeld komen met inderdaad uiteindelijk missende voorkennis die ze als mol wel gehad zou hebben. Ik zet haar voorlopig dus op hulpmol/bliksemafleider ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Groundhog860

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #38 Gepost op: 29-03-2024, 09:23:33 »
De wijze waarop mensen door de overheid werden gepiepeld en zelfs buitengesloten, was schokkend.
Ik heb inmiddels een leeftijd bereikt dat ik toen wel zonder feestjes kon, maar ik begrijp heel goed dat jongeren het toen niet meer uithielden. Het laatste woord over alles wat er in de corona-jaren is gebeurd, is nog lang niet gezegd. Ik kan dus wel begrip opbrengen voor Charlotte.


Dank voor je politieke statement.
Zullen we dat hier verder achterwege laten ?
Nou ja, ik heb nu natuurlijk wel het recht om even te reageren.
Want het moet gezegd, je hebt mij op de kast. Chapeau !

Jahoor, ook ik heb begrip voor jonge mensen die in hun belangrijke jaren staan te popelen om elkaar te ontmoeten.
En Ja, ik heb zeker ook begrip voor mensen die zich niet willen laten inenten, geheel vrije keuze.

Maar ik heb ook begrip voor overheden die zijn aangesteld om maatregelen te nemen als daar enigszins aanleiding toe is. Ook al zijn ze zo dom geweest om de marktwerking er voor te laten zorgen dat er niet genoeg ziekenhuiscapaciteit meer was. (Was in Duitsland blijkbaar niet nodig)
Maar nee, ik heb geen begrip voor mensen die zich niet willen laten inenten maar zich wel met alle
geweld tussen groepen mensen willen bewegen als er een gevaarlijk virus rondwaart.

En wees blij met de milde maatregelen in de benelux in vergelijking met de (echte) lockdown in o.a. Spanje.
Op een gegeven moment ging men het in NL zelfs een harde lockdown noemen, terwijl we hier nog steeds gewoon naar buiten mochten en  elkaar konden ontmoeten.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #39 Gepost op: 29-03-2024, 14:01:43 »
 ::ok::

En weer terug naar Charlotte in de mol. We hebben een heel mooi politiek topic voor de corona topic, waar al 114 pagina's aan discussie staat ::zweet::, voor meer discussie over de coronapandemie.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human