Ik vind echt alles wijzen op Michael, maar ik hoor graag niet-meta argumenten waarom hij het niet is. Ik kom alleen op:
1) Stephanie aanwijzen
2) Pizza binnenbrengen
Stéphanie aanwijzen vond ik de enige échte anti-molactie.
En daar denk ik dus wel vaak over na.
Ik kom hier niet verder dan: de enige verdachte die ze tot dan hadden was Bernard. Dus of ze nu Bernard kozen, of Stéphanie, het te winnen bedrag bleef hetzelfde. Dan kan je, met nog 30 seconden misschien best de held spelen.
Of hij kan voor een andere kandidaat kiezen om de groep te laten verdenken. Maar wie?
- Hemzelf niet. Hij kan ook niet verdacht/zenuwachtig doen, want dat trucje moet hij al gebruiken in de Ape en bij de vragen kopen.
- Karolien is weg
- Charlotte is weg
- Bernard mag niet
- Stéphanie mag niet
- Gillian is ongeloofwaardig als verdachte
- Lynn is ongeloofwaardig als verdachte
- Philippe zei oprecht dat hij na paar seconden had afgedrukt en dat hij er niet bij was. De geloofwaardigheid spatte daarvan af
Blijven over: Coco en Senne. Dat zijn de twee enige op wie hij misschien nog wat verdenkingen had kunnen afschuiven. Maar dan loop je ook weer in de kijker.
Verder weten we ook niet 100% zeker dat de mol wist wie snel gedrukt had. Als de mol gebrieft is, dan ws bij Gilles. En dan is de laatste die binnenging De Mol. Maar dat weten de kandidaten ook.
Alina werd destijds niet gebrieft wie de afvaller was bij de vuurpijlopdracht. Om haar als een kandidaat te laten gedragen.
Ik vind het onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk.