Auteur Topic: [Kandidaat] Senne  (gelezen 15633 keer)

Offline Molstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #200 Gepost op: 10-05-2024, 20:03:14 »
Daar ben ik niet zeker van.
Als hij de vraag stelt staat hij naast de band met een witte lijn op en een afgesleten band.
Op een andere foto lijkt daar toch nog ruimte voor te zijn.
Hij is niet achter de groene en witte banden gestopt maar er nog een stuk voor.
Waar de groene cirkel staat zaten trouwens de 3 andere.

Als je op de 2e foto ziet waar Coco en Charlotte staan, lijkt het ook dat hij zijn vraag niet aan hen maar aan de crew stelde.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #201 Gepost op: 12-05-2024, 14:00:48 »
ChatGPT om hulp gevraagd:

Tunnelgraver: Heeft een kart een achteruit?

ChatGPT: Nee, over het algemeen hebben karts geen achteruit. Karts zijn ontworpen voor races op circuits waarbij hoge snelheden en wendbaarheid belangrijk zijn. Het ontbreken van een achteruit draagt bij aan het verminderen van het gewicht en de complexiteit van de kart. Als een kart vastloopt of achteruit moet, moet de bestuurder meestal uitstappen en de kart fysiek achteruit duwen of iemand anders vragen om te helpen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #202 Gepost op: 12-05-2024, 14:12:13 »
ChatGPT om hulp gevraagd:

Tunnelgraver: Heeft een kart een achteruit?

ChatGPT: Nee, over het algemeen hebben karts geen achteruit. Karts zijn ontworpen voor races op circuits waarbij hoge snelheden en wendbaarheid belangrijk zijn. Het ontbreken van een achteruit draagt bij aan het verminderen van het gewicht en de complexiteit van de kart. Als een kart vastloopt of achteruit moet, moet de bestuurder meestal uitstappen en de kart fysiek achteruit duwen of iemand anders vragen om te helpen.
Hij mag dan geen achteruit hebben, mocht hij willen zou hij hier volgens mij nog perfect kunnen draaien.

Offline Mollout

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #203 Gepost op: 12-05-2024, 19:38:40 »
Feit is in ieder geval dat bij de kart opdracht het er nu op lijkt dat Senne het meest heeft gemold. Als hij namelijk niet zo snel had gereden, was er ook geen onduidelijkheid ontstaan over hoeveel rondjes ze al hadden gehad. Of het was in ieder geval veel moeilijker om hier onduidelijkheid over te laten ontstaan.
Als Senne de mol blijkt te zijn, lijkt me het een hele vette actie van hem. Maar we zullen zien..

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #204 Gepost op: 12-05-2024, 21:18:44 »
Felicitaties aan de Senne-tunnelaars!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #205 Gepost op: 12-05-2024, 21:20:44 »
Feli aan alle Senne verdenkers  ::bravo::

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #206 Gepost op: 12-05-2024, 21:21:47 »
Gefeliciteerd! Ik had deze echt niet zien aankomen  ::rofl::

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #207 Gepost op: 12-05-2024, 21:24:15 »
Hulde aan de mol  ::bravo::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #208 Gepost op: 12-05-2024, 21:25:01 »
Wauw, wat goed!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #209 Gepost op: 12-05-2024, 21:27:09 »
Dus toch "gewoon" de eeuwige valsspeler en deugniet die de Mol is. Maar "gewoon" tussen aanhalingstekens want we hadden 'm hier op het forum totaal niet door, dit topic bungelde altijd ergens achteraan. Heel goed gespeeld dus van Senne. Ik ben héél benieuwd wat we nog allemaal van hem gaan zien de laatste aflevering

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #210 Gepost op: 12-05-2024, 21:28:01 »
Voorstukjes zijn veelbelovend

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #211 Gepost op: 12-05-2024, 21:29:17 »
Proficiat Senne tunnelaars  ::bravo::

Offline sillosio

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #212 Gepost op: 12-05-2024, 21:29:24 »
senne was mijn schot voor de boeg mol vanaf de bekendmaking van de kandidaten, woohoo!  ::joehoe::

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #213 Gepost op: 12-05-2024, 21:36:06 »
Hier ook, heel blij dat ik juist zat, nu kan ik er weer een paar jaar naast zitten met een goed gevoel.  ::rofl::

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #214 Gepost op: 12-05-2024, 21:39:44 »
Ik had op hem gestemd maar hield er tot het einde rekening mee dat het net zo goed Michaël kon zijn.

Wel leuk dat Senne het is, alleen al om hoe de laatste verdubbelaars er uitgingen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #215 Gepost op: 12-05-2024, 21:45:23 »
Ik had op hem gestemd maar hield er tot het einde rekening mee dat het net zo goed Michaël kon zijn.


Omgekeerd, maar heel blij dat het toch Senne is. Super gedaan  ::bravo::

Online Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #216 Gepost op: 12-05-2024, 21:52:58 »


Fantastische mol ::jaja::

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #217 Gepost op: 12-05-2024, 21:58:00 »
Het gehele seizoen op Michael en Senne getunneld, maar de laatste week toch gekozen voor Senne (met weinig zekerheid, maar goed, er moest een keuze gemaakt worden). Op de valreep juist! Zo benieuwd naar volgende week en naar zijn molacties (en naar de molacties van Michael, want die heeft toch lekker meegeholpen  ::rofl::)
« Laatst bewerkt op: 12-05-2024, 21:59:35 door mollie23 »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #218 Gepost op: 12-05-2024, 21:59:29 »
Dus toch "gewoon" de eeuwige valsspeler en deugniet die de Mol is. Maar "gewoon" tussen aanhalingstekens want we hadden 'm hier op het forum totaal niet door, dit topic bungelde altijd ergens achteraan.
Ja! Hij straalde vanaf het begin in alles Mol uit, en stond ook steevast bovenaan in de landelijke verdenkingen. Soms is iets dus weldegelijk wat het lijkt als we gewoon naar de feiten kijken.

Ik kijk heel erg uit naar volgende week, hij lijkt me een heel leuke Mol ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline HanMic

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #219 Gepost op: 12-05-2024, 22:07:52 »
Ik twijfelde tot het laatste moment maar helde naar Senne bij de de inbraakproef en koos bij het moment dat de AI-stemmen bij het ontbijt gebruikt werden. Die van Michaël was zo onnatuurlijk daar, dat ik toen zeker was. Heel last minute, maar blij dat ik goed zat.
Proficiat, Senne, knap gespeeld!