Tja alles leek zo mooi bij Charlotte, ook deze aflevering weer. Coco die biecht dat Charlotte ECHT de mol niet kan zijn en dan exit is. Ff de verdubbelaars vergeten haha. Maar dan volgt de executie en dan geeft ze eerst de verdubbelaars aan Senne af om daarna door te drukken dat Coco naar huis gaat zodat het geld in de pot blijft en de verdubbelaars nog steeds bestaan. Ik vond de edit Charlotte ook wel erg verdacht maken weer, dat past alleen bij een wensmol.
Michael zat erbij alsof hij het niet erg zou vinden als hij uitgekozen was, hij lokte zelfs aan, dan was er geld uit de pot gegaan. Maar de dames drukten door om voor Coco te gaan. Schoorvoetend koos ook Senne maar voor Coco. Stephanie riep juist hard als eerste voor Coco te gaan, ik begrijp dus niet dat de laatste sprekers hier nog voor haar als mol gaan.
Bij de molhack keek Senne oprecht verbaasd en Michael gaf geen krimp.... molpuntje voor Michael maar die staat 1e landelijk in Vlaanderen, beetje vroeg toch, dus ik ga maar even voor de meest voor de hand liggende molkandidaat: Senne. Qua molacties overstijgt hij iedereen. Eens kijken hoe Senne de verdubbelaar inzet.......