Ik switch weer.. hopelijk voor de laatste keer naar iemand die ik op mijn “is de mol niet” lijstje had staan
Stéphanie
Ik switch ook (van Bernard) naar Stéphanie.
Ze heeft er plezier in en bij de molkwelling lijkt ze ingeseind te worden, maar ook die blik waarmee ze na afloop van de molkwelling Bernard aankijkt, hij werd er verlegen van.
- draagt veel bij aan het loskomen van de boot
- rommelt een beetje met olijven
- probeert de verduBBelaars te pakken
- is gefrustreerd bij de ijsjes, alles mislukt
- communiceert vermoedelijk niet met gevangene Senne op het kasteel, draagt ook niet bij aan hoe ze het moeten aanpakken.
- wilde de doos van Pandora openen, gaf het kamernummer van Lynn (dekmantel dan)
- pakt een tattoo, maakt Philippe verdacht
- probeert de omerta te doorbreken door tegen ze te praten aan tafel, tikt de zwembad rand niet uit zichzelf aan
- neemt de argumenten van Charlotte over en beredeneert dat de heren niet koken en dus niks weten van pasta
- bij de karts reikt verkeerde buizen aan en beïnvloed Michaël met diverse opmerkingen, is twijfelend over het aantal rondes en beschuldigd na afloop Senne met 15 rondes en ja zeggen
-loopt met de pizzadozen alsof ze nooit anders gedaan heeft
- gokt misschien op Michaël als afvaller en kiest Coco of witvoetje voor weinig geld halen
- Griekse kwellingen. Laat Bernard heel veel doen, draagt pas laat wat bij en pakt een molkwelling voor 500.
- Bij de blokkentorens niet overtuigend, maar gelukkig waren er kansen genoeg dat het nog fout ging en er zijn nog altijd nepmollen die meehelpen.
- spaghetti della mama. Toont tattoo met Si en snijdt de pasta.
Senne en Michaël de Lancelot van dit seizoen. Bernard is meer de geldverdienende Toos.
Bij Stéfanie blijft de twijfel terugkomen of ze het wel is, het is allemaal niet spectaculair en soms ook niks, maar per saldo steeds mollerig.
Haar kat heet Mollie?