Ik negeer niks, wij hebben allemaal gezien dat Michael gewoon even 1000 euro aantikt in de pot vanuit zijn doorslaggevende stem, dat was mijn hele punt, dat hebben wij allemaal gezien, jij toch zeker ook?
Jij noemt mijn post "pertinent onjuist" terwijl je zelf verkeerd zat. En daarna doe je alsof die fout er niet toe doet. Natuurlijk maakt het uit of je bij 1-1 stemt of bij 1-0. Dat kan je toch gewoon toegeven.
Jij maakt ervan dat Michael maar de handdoek in de ring gooit als hij als 2e moet stemmen. Bij voorbaat.
Nee hoor. Ik zeg alleen dat het goed te verklaren is voor een mol om toch goed te stemmen in dit geval, aangezien er nog iemand moest.
Als Michael de mol is (en
als is hier een belangrijk woord) dan zal Senne hem ongetwijfeld verdenken. Michael weet dit. Hij weet dus ook dat de kans groot is dat Senne dus tegengesteld aan hem zal stemmen. Ik zeg niet dat dit per se gebeurd is, of dat de kans 100% is, maar dit is toch een heel aannemelijke situatie?
Ik herhaal nog maar eens: Michael heeft hier 4 beslissingen. 3 daarvan zijn perfect mols. 1 daarvan niet. Dat alleen is al prima voor een mol, wat mij betreft. Maar voor die ene is ook nog eens een prima verklaring. Waarom mensen hier zo over vallen volg ik gewoon niet.
Een echte mol had toch zeker niet die 1000 euro de pot in gegooid maar in elk geval nog een poging gewaagd ze erbuiten te houden?!
Ik weet niet wanneer iemand een echte mol is, maar "echte mollen" hebben vaak genoeg geld verdiend. Je kan toch net zo goed zeggen dat een "echte mol" de traptreden verkeerd had geteld?
Ik lees vaak posts van jou dat een mol prima een klein bedrag kan binnenbrengen dus waarom zou Senne dat hier niet kunnen doen? 800 euro is niet veel en er was al veel geld verloren met de stappen.
Ja, dat kan best hoor. Ik zal het hem, als hij de mol is, helemaal niet aanrekenen. Het ging mij erom dat Michael die 1000 euro heel erg wordt aangerekend, terwijl niemand het had over die 800 euro van Senne die makkelijk te voorkomen was.
Ik heb het idee dat omdat ze vanaf 6000 (wat een bedrag!) begonnen mensen denken dat er goed gemold is. Maar die 6000 viel natuurlijk nooit, maar dan ook nooit, te verdienen. Met heel goed spel en wat geluk kon je denk ik zo rond de 2000 verdienen? Je kan natuurlijk nooit perfect dobbelen en die vragen in het museum waren ook niet zo makkelijk. Maar dat is ook maar een gokje qua bedrag. In ieder geval leek me 800 euro helemaal niet zo weinig. Je moet het niet vergelijken met 6000, want dat kon toch niet.