Senne verdacht om een aantal redenen:
-aanwezigheid in de toren van een 'onbereikbare' aftelklok, die in mijn ogen geen nut heeft tenzij Senne er stiekem wel op kan kijken. Bevrijd zijn en pas na afloop van de opdracht bij Gilles horen of het binnen de tijd was is veel logischer (zoals we bij de ijsjesopdracht zagen).
-"ik zal de ventilatorknop maar niet te vaak indrukken"
-onvolledig communiceren waardoor de ventilatoren pas laat uitgaan. Gebruik van Hamer en Waaier zorgt bijvoorbeeld voor verwarring bij Philippe ("er is een waaier... Vertel eens over de hamer"? -hield Senne de knop wel ingedrukt?")
-laat de hint-zinnen doorgeven
-Karolien en Charlotte zeggen/roepen tegen de rest dat ze vooral niet met Senne moeten communiceren vanwege tijdverlies. Blijkbaar is Senne veel te langdradig en vertragend over de porto naar die twee geweest, met niet bruikbare info, anders zou zo'n waarschuwing niet gemaakt worden
-"En wie staat er op 0%?" komt heel erg uit de lucht vallen, hoe wist hij dat er en 0% bordje was?"
-tijdrekkende "denk heel goed na over hoe de bordjes moeten hangen"
Zijn emotionele reactie na afloop zou een mooi 'Everonnetje' zijn. "Waarom laat je me onder de douche staan?!!" is ook een beetje vergezocht verwijt aan Bernard.
Het is wel voor een groot deel montage waardoor Senne we verdacht in beeld krijgen, en voor mij nog niet doorslaggevend.