Gho, als de hint correct blijkt te zijn, dan kan je toch niet anders zeggen dat hij wel héél goed verstopt zat?
Toen Klaartje zei dat ze drie namen had gevonden, waarbij één op een speciale manier geschreven, heb ik de trailer verschillende keren bekeken en ik kwam niet verder dan Alexy. Mocht "Alexy" de hint geweest zijn, dan was ik 100% akkoord. Dan had het te gemakkelijk geweest, want iedereen die google lens er op loslaat kan dit gemakkelijk vinden. Els in spiegelbeeld is niet herkenbaar voor Google Lens. En buiten Klaartje had iedereen die zocht dit niet gevonden. Dus het is wel echt niet "in your face". De hint bij het seizoen in Vietnam vond ik dan veel gemakkelijker.
Ikzelf ben geen grote fan van hints in trailers, omdat ze inderdaad het seizoen kunnen verpesten. Maar ik kan niet anders dan zeggen: goed gevonden!
Ik hoop dat Els het niet is. Maar als de moedervlek/pukkel-theorie klopt (zelf nog niet geverifieerd), en ze hebben de 'mole' gespiegeld op haar foto, dan vrees ik dat de hint klopt.