Auteur Topic: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen  (gelezen 14683 keer)

Online Mogura

• Forumlid
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #220 Gepost op: 15-04-2025, 13:33:34 »
Ik heb een mogelijke aanwijzing naar Michèle in de containers van de openingsopdracht.

In de container van Hilde, Nimrod en Jan moeten ze dansen. In de laatste aflevering zegt Michèle dat ze vaak opmerkingen krijgt over haar sweatstashe tijdens het dansen.
In de container van Els, Pedro en Sarah moeten ze op een stationary bike fietsen om licht te krijgen. Wie is er nu juist instructeur in een Cyclostudio? Juist Michèle
In de container waar ze hun neus moeten aanraken ligt een tennisracket en tennisbal, als ik de volledige naam van Michèle google is er een verwijzing dat iemand met dezelfde naam ingeschreven was bij een tennisclub in Brugge? Michèle is van West-Vlaanderen, maar ik weet niet of het regio Brugge is?

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #221 Gepost op: 15-04-2025, 17:42:11 »
Even een aantal berichten verwijderd en aangepast. Vanaf nu weer volle focus op de hints zelf graag.  ::ok::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: 15-04-2025, 18:05:23 »

SATHANI PLAI MORANA is een anagram van MOL SARAH NAAIT APIN.

Waarom zouden de makers daar apin zetten als ze nog niet weten of een man of een vrouw bij de dansers gaat terecht komen?
Terwijl je net zo goed 'aap' kan gebruiken, want aap, als soort, dekt zowel mannen en vrouwen.
Ik kan me niet voorstellen dat de makers op voorhand hier een hint in willen stoppen die ze misschien niet eens gaan kunnen gebruiken.
I was blind but now I can see

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #223 Gepost op: 17-04-2025, 09:53:42 »
Het was mij nog niet opgevallen. Hoorde het bij trust nobody podcast

In afl 3 bij de balletjes.. aan het eind als Gilles bij de getallen vraagt welk nr bij wie hoort .. :

Als hij zegt “wie was de kandidaat met cijfer 6” (die bij Nimrod hoort) hoor je een stukje molstem .. dan zegt Nimrod “ik”

Of het verder iets betekent of een hint is geen idee maar het is wel opvallend

Offline Fernandel

• Forumlid
  • tutti insieme
« Reactie #224 Gepost op: 17-04-2025, 10:26:45 »

mo gow seg

:o

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 17-04-2025, 11:57:49 »
Dat geluidje hoor ik wel, maar kan toch ook onderdeel van de track met andere vage geluiden die eronder zit? Is dat ook gechecked door TN?

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #226 Gepost op: 17-04-2025, 12:05:02 »
Dat geluidje hoor ik wel, maar kan toch ook onderdeel van de track met andere vage geluiden die eronder zit? Is dat ook gechecked door TN?

Alles kan
Nee is niet te checken zeiden ze

Online Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 17-04-2025, 15:06:09 »
Dat geluidje herken/hoor ik niet. Wat ik bij die opdracht wel hoor is dat er minimaal 2 honden zijn die ‘ik ben de mol’ blaffen als Nimrod in beeld verschijnt. En Nimrod zegt eerst 1 balletje te hebben gekocht en later 3 balletjes (13). Dat zouden dan 3 verwijzingen kunnen zijn naar ‘mol’ Nimrod in 1 opdracht. Wel wat veel  :D.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #228 Gepost op: 17-04-2025, 16:20:16 »
Het was mij nog niet opgevallen. Hoorde het bij trust nobody podcast
In afl 3 bij de balletjes.. aan het eind als Gilles bij de getallen vraagt welk nr bij wie hoort .. :
Als hij zegt “wie was de kandidaat met cijfer 6” (die bij Nimrod hoort) hoor je een stukje molstem .. dan zegt Nimrod “ik”
Of het verder iets betekent of een hint is geen idee maar het is wel opvallend

Gecheckt. Het vervormde molstem-geluid zit daar, en ik “hoor” er ‘Joao Pedro’ in. Dus,… wat je erin wilt horen, kun je horen  ;D

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #229 Gepost op: 17-04-2025, 17:10:16 »
Gecheckt. Het vervormde molstem-geluid zit daar, en ik “hoor” er ‘Joao Pedro’ in. Dus,… wat je erin wilt horen, kun je horen  ;D
Ik dacht de eerste keer Simrod te horen. De tweede keer Simrad. En de derde keer dacht ik, ze zal zijn naam toch wel een keer goed uitspreken, en ja hoor toen hoorde ik Nimrod.  ;D

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #230 Gepost op: 17-04-2025, 20:40:31 »
In aflevering 1 zegt Gilles tegen de geblinddoekte kandidaten dat er 9000 euro op het spel staat en de molkoffer. Jouw molkoffer. Midden in beeld staat op dat moment de geblinddoekte Hilde. Gilles legt de klemtoon zelfs op jouw.

Offline the_wizard

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 17-04-2025, 22:42:13 »
In aflevering 1 zegt Gilles tegen de geblinddoekte kandidaten dat er 9000 euro op het spel staat en de molkoffer. Jouw molkoffer. Midden in beeld staat op dat moment de geblinddoekte Hilde. Gilles legt de klemtoon zelfs op jouw.

En op het moment dat ie dat zegt, op welke letter staat Gilles?  ::vergroot::

::jaja::
« Laatst bewerkt op: 17-04-2025, 22:46:00 door the_wizard »

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #232 Gepost op: 17-04-2025, 22:57:01 »
En op het moment dat ie dat zegt, op welke letter staat Gilles?  ::vergroot::

::jaja::
Er staat Hint
H is duidelijk. Er staat ook 09 t. De t staat dus op het platform, de 9e letter is de letter i en als je de zebrastrepen (geel) telt kom je op 2x7=14 en de 14 e letter is de letter n.

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 18-04-2025, 15:01:05 »
Ik zet hem hier nog even nu dat we weten dat Els niet de mol is.

In de eerste aflevering is er een raar fragment waar iemand het woord pasta zegt. Ik ben nu redelijk zeker dat het Michèle is die het hier zegt, ik was nog wat aan het twijfelen of het Els zou kunnen zijn maar die is het dan toch niet.
Tijdstip is 45:46 op de videofile van npo wie is de mol?

Wat ze er nu juist mee bedoelen weet ik niet, maar het lijkt me toch een soort hint? Ik geloof niet dat iemand daar op dat exacte moment pasta gaat zeggen.

Offline Volger25

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: Gisteren om 10:47:41 »
Beste allemaal,
Ik zou graag volgende tip meegeven.

Afl1: de containers bevinden zich tegenover één van de grootste banken in Thailand, Krungsri. In het begin komt het gebouw paar keer kort in beeld.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 10:56:30 door Volger25 »

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #235 Gepost op: Gisteren om 16:10:06 »
Werkt Nimrod dan bij de Krungsri bank?