Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah  (gelezen 16428 keer)

Offline Reflektor

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah
« Reactie #220 Gepost op: Vandaag om 00:34:47 »
Ik begrijp niet waarom Sarah zich in de eerste ronde van een opdracht die 5000 euro op kon leveren weg laat spelen terwijl ze met Michèle die Nimrod verdacht maakte mee kon gaan. Ze maakte echter Michèle verdacht, die er (voor de mol) beter in had kunnen blijven. Gezien het te winnen bedrag vind ik dat onbegrijpelijk van Sarah, als die de mol zou zijn.
Sarah is al redelijk vaak voor pasvragen gegaan, misschien moest ze zich inhouden van productie. 

Ik vind het ook echt niet een hele rare gedachte dat de kandidaten hier eerst hun mol wegstemmen. De kandidaten weten niet wat er verder in de opdracht gaat gebeuren, en de mol is altijd een erg onzekere factor in zo'n spel.
De leepste snor van het land

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #221 Gepost op: Vandaag om 00:39:25 »
Michèle maakte Nimrod helemaal niet verdacht.
Ze zegt dat ze Alexy vertrouwt en stemt op Sarah.

Ik post dat net in het opdrachtentopic

Dus snap niet helemaal wat er bedoeld wordt met “met Michèle meegaan”??

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: Vandaag om 00:48:55 »
Sarah is al redelijk vaak voor pasvragen gegaan, misschien moest ze zich inhouden van productie. 

Ik vind het ook echt niet een hele rare gedachte dat de kandidaten hier eerst hun mol wegstemmen. De kandidaten weten niet wat er verder in de opdracht gaat gebeuren, en de mol is altijd een erg onzekere factor in zo'n spel.
Ik zou als kandidaat dus nooit mijn mol als eerste wegsturen. Die gaat sowieso toch wel door. Dan liever aansturen op een kandidaat met pasvragen weg.

Offline Barry21

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: Vandaag om 08:13:39 »
Ik zou als kandidaat dus nooit mijn mol als eerste wegsturen. Die gaat sowieso toch wel door. Dan liever aansturen op een kandidaat met pasvragen weg.

Exact. Dat is ook duidelijk wat Alexy en Nimrod denken daar. Eerst hun concurrente Sarah weg. In de volgende ronde denken ze elkaar te vertrouwen en dat ze beide voor geld zijn gegaan, dus stemmen ze ook nog mol Michèle weg.

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: Vandaag om 08:46:53 »
Ook niet als je zelf voor geld gaat, die 2 hebben azen.

In elk geval was het noodzakelijk dat er minstens 1 joker in het spel zat en dat iedereen dat wist. Mochten Sarah en Michèle de aas hebben gekozen en de mannen de andere kaart was er enkel geld en werd het gokken wie wat had. Iedereen een schok, iedereen kakkerlakken. De kans dat voor 5000 wordt gegaan is dan ook veel groter, die joker moest er dus in.
Daarom is de positie van Sarah mols om als 2de bij Gilles te komen. Alexy kan de eerste hebben, zij kiest zeker een joker. Michèle die als laatste gaat heeft daar geen invloed meer op, de jokers kunnen al weg zijn en niet gekozen.

Offline Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: Vandaag om 09:34:26 »
Maar Sarah had ook 500 kunnen draaien, dan had ze haar best moeten doen om het spel te winnen om te kunnen ruilen met de kandidaat die geen schok had gehad. Het enige wat je zeker weet als je draait is dat je 1x 5000 uit het spel haalt.

Mocht je de beste positie willen als mol dan ga je denk ik toch het best als laatste, als je dan hoort dat er maar 1x 5000 in het spel zit weet je dat je die kandidaat weg moet spelen.

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: Vandaag om 13:17:14 »
Die gaat sowieso toch wel door.
De kandidaten weten hier toch nog niet dat de weggestemde persoon een herkansing krijgt?
De leepste snor van het land

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: Vandaag om 13:32:53 »
Maar Sarah had ook 500 kunnen draaien, dan had ze haar best moeten doen om het spel te winnen om te kunnen ruilen met de kandidaat die geen schok had gehad. Het enige wat je zeker weet als je draait is dat je 1x 5000 uit het spel haalt.

Mocht je de beste positie willen als mol dan ga je denk ik toch het best als laatste, als je dan hoort dat er maar 1x 5000 in het spel zit weet je dat je die kandidaat weg moet spelen.

Maar dan kunnen alle jokers weg zijn en moet je voor 500 spelen. Nimrod zegt dat ze afgesproken hadden om voor geld te gaan. Stel, Michèle als mol komt als laatste en hoort dat de kandidaten allemaal voor de aas kozen. Er ligt nog 1 stapeltje, ze kan niet meer kiezen en de 2de kaart is 500euro want de jokers zitten bij 2 kandidaten, dan ben je gejost, moet je zien dat je wint en uw eigen kaart houden (lekker opvallend met 3x een aas).

Als je als mol wil zeker zijn dat er pasvragen in het spel komen ga je als eerste of tweede, dan heb je nog keuze en zit er zeker nog 1 joker in.

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: Vandaag om 15:15:02 »
De kandidaten weten hier toch nog niet dat de weggestemde persoon een herkansing krijgt?
Ik bedoelde dat de mol altijd doorgaat. Ik zou dus niet mijn mol aanwijzen maar een kandidaat. Of de mol dan pas vragen heeft zou ik minder belangrijk vinden. Die is toch wel door. Ik zou gewoon de kans op pas vragen bij andere kandidaten willen verkleinen.