Auteur Topic: [Kandidaat] Pedro  (gelezen 7295 keer)

Offline Fernandel

• Forumlid
  • tutti insieme
Re: [Kandidaat] Pedro
« Reactie #100 Gepost op: 15-04-2025, 16:58:20 »
In de eerste twee afleveringen stuift Pedro voorruit om telkens de eerste te zijn. De helikopter, de toren, de trein. Snel is hij.
In de volgende twee afleveringen blijft hij dralen. Tenslotte zit hij alleen op een stoel.
Het kan van alles betekenen.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #101 Gepost op: 15-04-2025, 17:30:53 »
Ja, bijvoorbeeld dat hij als Mol het advies heeft gekregen om zich een tijdje wat terug te trekken na de uit de hand gelopen meloenenactie. :P

Ik vertrouw 'm nog steeds voor geen cent. ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #102 Gepost op: 16-04-2025, 00:41:05 »
Ik vertrouw Pedro ook niet  ;D, maar ik ben het ermee eens dat het vreemd is dat hij als mol de schatbewaarder zou zijn. Niet onmogelijk, maar ik vind het toch wel onwaarschijnlijk.

Als Pedro wel de mol is, dan heeft hij het brutaal gespeeld (bij de heli en de meloenen). Dat zou ik wel kunnen waarderen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Smilin Jack

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 16-04-2025, 10:40:48 »
Ik vertrouw Pedro ook niet  ;D, maar ik ben het ermee eens dat het vreemd is dat hij als mol de schatbewaarder zou zijn. Niet onmogelijk, maar ik vind het toch wel onwaarschijnlijk.

Maar vrijwillig voor die situatie kiezen (afgezonderd van de zes anderen, dus weinig informatie) is toch ook helemaal niet kandidaats?

Als schatbewaarder lijkt hij weinig invloed te hebben, maar hij zorgt er uiteindelijk wel voor dat er geen geld wordt verdiend.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 16-04-2025, 12:10:46 »
Zorgt hij daar voor? Of heeft hij gewoon geluk?

Offline Smilin Jack

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 16-04-2025, 12:36:26 »
Zorgt hij daar voor? Of heeft hij gewoon geluk?

Er is waarschijnlijk wel geluk mee gemoeid, maar Pedro lijkt me wel iemand die zo'n spelletje goed kan spelen.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 16-04-2025, 12:47:17 »
Het zijn uiteindelijk Els en Sarah die beslissend zijn en dat heeft Pedro niet in de hand. Als mol wil je daar dus niet zitten en ook niet bij de meloenen wegens te opvallend.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #107 Gepost op: 16-04-2025, 14:25:33 »
Het zijn uiteindelijk Els en Sarah die beslissend zijn en dat heeft Pedro niet in de hand. Als mol wil je daar dus niet zitten en ook niet bij de meloenen wegens te opvallend.

Dat lijkt mij ook. Het (niet-)slagen van de opdracht is nu afhankelijk van Sarah en Els. Als Pedro de mol is, dan heeft dat prima uitgepakt, maar als mol wil je vooral controle op de opdracht.

En bovendien (voor zover dat wat zegt  :D ): zelf zou ik als kandidaat geneigd zijn (denk ik) om het midden open te maken. Dus ik vind het vrij bijzonder dat Els en Sarah dat niet hebben gedaan.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Fernandel

• Forumlid
  • tutti insieme
« Reactie #108 Gepost op: 16-04-2025, 14:44:02 »
Nochtans heeft Sarah "telepatische gaven" volgens de officiële voorstelling:

"De eerste die zo werd voorgesteld is de Antwerpse Sarah. .... en heeft naar eigen zeggen telepathische gaves. Zo weet ze precies wanneer haar moeder zal bellen en kan ze ook perfect inschatten waar haar zus aan denkt..."

Met een korreltje zout te nemen  :)