Auteur Topic: [Kandidaat] Michèle  (gelezen 22951 keer)

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Michèle
« Reactie #360 Gepost op: Gisteren om 22:33:39 »
Ze heeft als kandidaat dan wel ontzettend veel fout gedaan.

Boogschieten ging voor geen meter,
haren scheren helpt tegen pijn bij harsen.., de ruitenwissers eerder dan nummerplaten.. een ielig meisje verkiezen boven een gespierde vent voor drakenboten, 3 bordjes van olifanten die al 2 keer fout hingen, opnieuw verkeerd hangen. De lijst is eindeloos.
Ergens geloof ik niet dat Michèle dit allemaal onbewust gedaan heeft. Ik sluit niet uit dat ze best wat genepmold heeft. Hopelijk komt hier wat meer duidelijkheid over.

Ik bedenk me nu ook; zij biechtte toch dat ze dacht dat ze tactiek van de mol was om in het Batman-house een aas te pakken en dan niet hoeven acteren. Maar op dat moment moet ze al op Sarah gezeten hebben en die had een joker ???

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #361 Gepost op: Vandaag om 11:43:53 »
bordjes van olifanten die al 2 keer fout hingen, opnieuw verkeerd hangen. De lijst is eindeloos.
Ja er blijven van beide kanten onbegrijpelijke dingen bestaan, die olifanten vond ik ook ZO opgelegd 'Michèle is de mol'.... zoals het gelopen is..... what are the odds? Sarah helemaal buitenspel gezet en Michèle die het exact mols verkeerd doet na Hilde te hebben 'weggespeeld'.

Zulke dingen zijn er ook bij Sarah, zoals als enige exact het bord half leegeten, om dan vervolgens geld te verdienen maar belangrijker, het ontlastende filmpje over de helm voor zich te houden (dit is dus allemaal puur voor de kijker gedaan incl. het zogenaamd iets kunnen met dat handschrift). Dan is het toch veel molser om een ander met de mol te laten praten zodat die ziet dat die helm de reden was van Sarah's slechte prestatie? Doet me denken dat er al heel veel op Sarah aan het tunnelen waren maar ik ben het overzicht kwijt. Je zegt Michèle zat op haar, en wie verder dan Alexy? Lijkt me toch dat Els eruit vloog op Pedro, en Hilde. Dan Pedro clueless?
De Blondine is de Mol :)

Online Barry21

• Forumlid
« Reactie #362 Gepost op: Vandaag om 12:09:22 »
Ja er blijven van beide kanten onbegrijpelijke dingen bestaan, die olifanten vond ik ook ZO opgelegd 'Michèle is de mol'.... zoals het gelopen is..... what are the odds? Sarah helemaal buitenspel gezet en Michèle die het exact mols verkeerd doet na Hilde te hebben 'weggespeeld'.

Zulke dingen zijn er ook bij Sarah, zoals als enige exact het bord half leegeten, om dan vervolgens geld te verdienen maar belangrijker, het ontlastende filmpje over de helm voor zich te houden (dit is dus allemaal puur voor de kijker gedaan incl. het zogenaamd iets kunnen met dat handschrift). Dan is het toch veel molser om een ander met de mol te laten praten zodat die ziet dat die helm de reden was van Sarah's slechte prestatie? Doet me denken dat er al heel veel op Sarah aan het tunnelen waren maar ik ben het overzicht kwijt. Je zegt Michèle zat op haar, en wie verder dan Alexy? Lijkt me toch dat Els eruit vloog op Pedro, en Hilde. Dan Pedro clueless?

Sarah heeft gezegd dat het bord half leegeten per ongeluk was. Ze had niet geoefend.

Ik denk dat Nimrod, Michèle en Alexy juist zaten.

Online Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #363 Gepost op: Vandaag om 13:31:02 »
Geweldige leuke kandidate, die Michèle. En een echt 'oogplesiertje'.
Ik heb evenwel met stijgende verbazing deze tunnel aanschouwd.
De meest bizarre gedachtenkronkels werden tentoongespreid om
haar toch maar tot Mol uit te kunnen roepen, terwijl ze zó duidelijk
kandidate was.

Maar goed, maakt niet uit. Het was weer een mooi seizoen.
Jammer dat we nu weer 10 maanden moeten afkicken van het beste
tv-programma dat er is.

Online Barry21

• Forumlid
« Reactie #364 Gepost op: Vandaag om 13:44:50 »
Geweldige leuke kandidate, die Michèle. En een echt 'oogplesiertje'.
Ik heb evenwel met stijgende verbazing deze tunnel aanschouwd.
De meest bizarre gedachtenkronkels werden tentoongespreid om
haar toch maar tot Mol uit te kunnen roepen, terwijl ze zó duidelijk
kandidate was.

Maar goed, maakt niet uit. Het was weer een mooi seizoen.
Jammer dat we nu weer 10 maanden moeten afkicken van het beste
tv-programma dat er is.

Beetje onnodig om in elk topic na te trappen naar de Michèle tunnel.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #365 Gepost op: Vandaag om 14:46:52 »
Sarah heeft gezegd dat het bord half leegeten per ongeluk was. Ze had niet geoefend.

Ik denk dat Nimrod, Michèle en Alexy juist zaten.

Petro had Sarah onmiddellijk uitgesloten omdat hij het te brutaal vind van de mol om de koffer aan te nemen.

Dus iedereen voor petro zat ook fout
klaar voor de strijd

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #366 Gepost op: Vandaag om 16:29:53 »
Juist, en we zullen zondag wel horen of Nimrod ook juist zat of toch op Michèle eruit ging.

Online Barry21

• Forumlid
« Reactie #367 Gepost op: Vandaag om 16:50:34 »
Juist, en we zullen zondag wel horen of Nimrod ook juist zat of toch op Michèle eruit ging.

We weten het zeker, want Sarah heeft dit bevestigd in een podcast dat Nimrod, Michèle en Alexy volledig op haar zaten in de halve finale.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #368 Gepost op: Vandaag om 16:53:57 »
We weten het zeker, want Sarah heeft dit bevestigd in een podcast dat Nimrod, Michèle en Alexy volledig op haar zaten in de halve finale.
In welke podcast was dat?

Online Barry21

• Forumlid
« Reactie #369 Gepost op: Vandaag om 17:27:09 »
In welke podcast was dat?

Achter de schermen