Ja, eens met Barry21 en Nat007: het bizarre (maar ook wel mooi eigenlijk

) is dat iedere finalist niet 100% af te strepen was als mol.
Misschien dat mijn stem op Alexy dan weer wat teveel van het goede was

, maar van hem en Michèle kon je makkelijk een lijst maken met verdachte acties. (net als Sarah)
Michèle heb ik in beeld best veel verdachte dingen zien doen. Wat ik achteraf wel denk bij haar, is dat het soms onhandigheid was (bordjes laten vallen bij de karaoke, zelf bukken en vergeten dat de mensen die niet gefotografeerd mogen worden toch nog ergens staan, ruzie krijgen met de schietschijf op de trampoline). Dat soort acties zie ik mezelf ook wel doen als ik kandidaat zou zijn in De Mol.

Juist die acties zijn best wel vaak belicht in de montage, is mijn indruk.
En wat ook voor mij blijft staan: op aflevering 8 na heeft Michèle naar mijn idee niet veel onnodig geld verdiend (als ze de mol zou zijn). Bij Sarah zijn er volgens mij wel een paar van dat soort momentjes. Dus logisch dat de meeste stemmen naar Michèle gingen als mol.
Ik vergeet weleens dat de mol soms ook gewoon geld verdient, dus daar moet ik bij een volgende speurtocht iets meer rekening mee houden.

Maar goed: ik vind het nogal stellig om het in dit opzicht te hebben over 'bizarre gedachtenkronkels'. Voor iedere tunnel is er wat te zeggen toch? Ik vind het knap van de Sarah-tunnelaars, maar ik begrijp het ook dat de meerderheid op Michèle zat.