Auteur Topic: [Kandidaat] Michèle  (gelezen 19686 keer)

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Michèle
« Gepost op: 28-02-2025, 14:15:53 »

Bespreek hier alles over Michèle!
« Laatst bewerkt op: 16-03-2025, 20:58:10 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Klaartje76

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Michèle
« Reactie #1 Gepost op: 19-03-2025, 22:10:39 »
Als ik mocht kiezen wie van de tien kandidaten (na de voorstelling in Café De Mol van zondag 16 maart) ik de rol van de Mol zou geven, koos ik resoluut voor Michèle. Daar zou ik geen vijf seconden over twijfelen.  :)

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #2 Gepost op: 19-03-2025, 22:32:27 »
Mijn schot voor de boeg gaat ook naar Michèle  ::bravo::
Meer L

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #3 Gepost op: 21-03-2025, 10:59:35 »
Hoop dat ze in de finale komt sowieso...

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 21-03-2025, 23:33:38 »
มิเชล: ”อิก เบน เดโมล.”
 ;)

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 22-03-2025, 08:28:14 »
Een oude Henna tatoeage op haar hand. Zomaar, of als symbool voor geluk?  ::vergroot::

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 22-03-2025, 09:57:33 »
Als je zo online eens wat info zit op te zoeken over haar, dan vinkt zij toch redelijk wat vakjes af van eigenschappen die haar een zeer geschikte Mol zouden maken. Je moet zelf je huiswerk maar eens doen, ik ga dat hier niet allemaal vertellen (ik wil ieders privacy respecteren), je kan het online vinden.
Eén dingetje kan ik er hier wel uitlichten: gevraagd naar haar ‘favoriete reisbestemming’ is het antwoord van Michèle: “Azië”.
Komt dat even goed uit zeg, De Mol 2025 was in Thailand! :)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #7 Gepost op: 22-03-2025, 17:39:50 »
Ja je kon er nog wel eens gelijk in krijgen. Tijdens de mollicitatie was ze nog erg naturel, ik ben benieuwd hoe ze zich gedraagt nu ze eenmaal als mol gekozen is. Ik vind het wel grappig dat ze daar zei dat ze al eens tot mol was verkozen in een fan-editie. Ze heeft in elk geval al eender haar voor als Stijn. Alles klopt alvast en zeker.
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #8 Gepost op: 23-03-2025, 21:40:59 »
Die manier van geblinddoekt noedels doorgeven... hoe verzin je het? Het was nogal lomp maar ook wel erg nadrukkelijk in beeld de hele tijd.

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #9 Gepost op: 23-03-2025, 21:44:36 »
Ik blijf nog steeds bij Michele na deze aflevering!
Meer L

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 23-03-2025, 21:46:29 »
Na aflevering 1 mijn hoofdverdachte.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #11 Gepost op: 23-03-2025, 22:27:52 »
Nu hebben we natuurlijk wel vaker duidelijke molacties gezien in aflevering 1 of 2. Philippe met z'n eieren en Commy die van het koord lazerde bijvoorbeeld.

En deze molactie die qua lompheid wel de kroon spant:

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #12 Gepost op: 23-03-2025, 22:55:00 »
Michèle was mijn schot voor de boeg mol, en na afl 1 is ze nogsteeds mijn 1e molverdachte. Toen er in de container gevloekt werd en puntenaftrek volgde, was het niet goed te zien of Michèle of Rusiana vloekte aangezien ze op de rug gefilmd werden op dat moment, maar in beeld deed Michèle het sowieso ook een keer. Dat kan op voorkennis duiden (en Rusiana is daarmee ook een molverdachte voor nu).

Michèle is niet heel dominant aanwezig in de groep, wat ik ook voor haar vind spreken als mol. Ze zette Els in de boot aan om haar verhaal sneller te vertellen, juist op het moment dat Els bij het belangrijkste detail (Via Ferrata) was aangekomen, waardoor de groep die vraag vervolgens niet kon beantwoorden. Michèle gaf ook aanzet tot nog een verkeerd groepsantwoord en hoewel Els ook verdacht is, denk ik niet dat de Mol zelf brutaal genoeg was om al gelijk zelf in die helicopter terecht te willen komen. Hoewel het wel heel essentieel was dat die molkoffer meekwam, dus Els is ook verdacht daarin. En Sarah in mindere mate.

Offline vloeistof

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 24-03-2025, 04:27:04 »
Nu hebben we natuurlijk wel vaker duidelijke molacties gezien in aflevering 1 of 2. Philippe met z'n eieren en Commy die van het koord lazerde bijvoorbeeld.

Deze twee molacties kwamen wel ingedekt met een excuus in beeld, bij Philippe was het de wind die de zak met eieren zou hebben omgeblazen en bij Comfort was het varkentje zogenaamd te hoog. Volgens mij ging de actie van Michèle niet gepaard met zo'n excuus, meestal wordt zo'n molactie in de eerste aflevering wel een beetje ingedekt.

Offline Elijah

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #14 Gepost op: 24-03-2025, 10:09:55 »
Ik ben de marktopdracht aan het terugkijken.
Michèle haar vraag was: Tijdens welke activiteit leert Michèle haar partner kennen.
Op een gegeven moment zie je haar zeggen: 'ik hem in het zwembad... voor het eerst gesproken
Je ziet tijdens dat nadenken dat ze dacht van fuck ik mag niet zeggen leren kennen want dan weten ze het. Michèle tunnel represent

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #15 Gepost op: 24-03-2025, 11:52:09 »
Ja dat is goed gevonden, ze houdt inderdaad opmerkelijk in ::ok::

Offline Elijah

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #16 Gepost op: 24-03-2025, 12:13:18 »
Als je goed kijkt zie je ze zelfs fuck zeggen. op da moment

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 24-03-2025, 12:50:59 »
Michèle was mijn schot voor de boeg en heb nog geen reden om hiervan af te wijken.
Ik denk niet dat de mol in de heli zat. Ja, het is belangrijk dat de koffer aankomt, zeker. Maar het plaatst je wel direct in de spotlight. Afgaande op vorige seizoenen zou ik zeggen dat de mol dit zelden doet.

Dan is er nog Michèle als productieassistente: Ik ga ervan uit dat de productie wil dat iedereen doorgaat naar de volgende aflevering. Sowieso komt er dan in één van de volgende afleveringen een moment van dubbele eliminatie. Dit zorgt voor extra spanning bij zowel kandidaat als kijker, wat goed is voor het programma. Beetje zoals de bunkeropdracht in het seizoen 'Duitsland'. Ook toen speelde de mol in de aflevering daarvoor productieassistent door last minute de naam van de afvaller te vinden in een soortgelijk spel.
Als ik uitga van de mol als productieassistent, dan heeft de mol de stoel van de afvaller uitgeschakeld, mocht die nog niet uitgeschakeld zijn. Je lijkt dan de goede kandidaat, want je hebt geld opgeleverd (ook al was het maar 200€), maar ondertussen help je de productie.
Als mol wil je dan zeker niet in de helicopter zitten: dan heb je het voordeel, en kan je haast niet anders dan je eigen stoel uitschakelen/niet boven komen. Eigenlijk kan je dan zelfs niet in één van de busjes zitten, want welk busje als eerste bij de helicopter komt is zeer onzeker. Dit hangt teveel af van alle andere kandidaten in beide busjes.

I was blind but now I can see

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #18 Gepost op: 24-03-2025, 13:05:18 »
Ik geloof niet dat ze daar de productie helpt. Haar actie had sowieso kunnen falen, dus de productie kan er niet van afhankelijk zijn.

Nee, de mol zal altijd uit eigenbelang proberen de groep zo groot mogelijk te houden en laten bestaan uit zoveel mogelijk kandidaten die haar niet verdenken. Behalve dat ze voor slechts 200 euro vertrouwen koopt, maakt ze ook nog eens de groep tegen haar zwakker. Dubbele winst voor de mol dus ::jaja::

Online Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #19 Gepost op: 24-03-2025, 13:21:05 »
Als je als mol weet dat jouw vraag over zwemmen gaat, waarom kom je dan juist met die info en ga je er ook nog op door.
Het is niet dat ze zich enkel verspreekt en er dan met die one on one etc uit pribeert te redden. Ze gaat nog door over dat zwemmen.

Moet je dat als mol zo doen, want het levert gewoon een goed antwoord op , weliswaar voor vrij weinig geld, maar het is als mol , voor mij, makkelijk om het niet uit jezelf over die eerste ontmoeting te hebben of veel meer te verstoppen in je verhaal.

Ja het is een rare actie, ja er lijkt een moment aarzeling te zijn van oh wat heb ik nu gedaan , maar je had als mol daarvan weg kunnen blijven denk ik.

Als michèle de mol is kiest ze er voor om hier vertrouwen te winnen ( voor klein geld) en opvallend non verbaal te reageren op camera.  Ik vind het voorlopig nog wat teveel om in afl 1 dit zo weg te geven