Auteur Topic: [Kandidaat] Michèle  (gelezen 11248 keer)

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
Re: [Kandidaat] Michèle
« Reactie #20 Gepost op: 24-03-2025, 13:35:02 »
มิเชล: ”อิก เบน เดโมล.”
 ;)

hier staat "Michèle: Ik ben DeMol”
Waar is dat in het beeld te vinden?

Ik ben de marktopdracht aan het terugkijken.
Michèle haar vraag was: Tijdens welke activiteit leert Michèle haar partner kennen.
Op een gegeven moment zie je haar zeggen: 'ik hem in het zwembad... voor het eerst gesproken
Je ziet tijdens dat nadenken dat ze dacht van fuck ik mag niet zeggen leren kennen want dan weten ze het. Michèle tunnel represent

als ze eraan begint kijkt ze nog even direct de camera in  ;D
« Laatst bewerkt op: 24-03-2025, 13:45:35 door Mollem »

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 24-03-2025, 13:44:21 »
Ik geloof niet dat ze daar de productie helpt. Haar actie had sowieso kunnen falen, dus de productie kan er niet van afhankelijk zijn.

Nee, de mol zal altijd uit eigenbelang proberen de groep zo groot mogelijk te houden en laten bestaan uit zoveel mogelijk kandidaten die haar niet verdenken. Behalve dat ze voor slechts 200 euro vertrouwen koopt, maakt ze ook nog eens de groep tegen haar zwakker. Dubbele winst voor de mol dus ::jaja::
Na een grote win voor de mol (de sabotagekoffer) volgt er wel vaker een kleine geste (€200 en iedereen door).

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 24-03-2025, 13:59:06 »

Moet je dat als mol zo doen, want het levert gewoon een goed antwoord op , weliswaar voor vrij weinig geld, maar het is als mol , voor mij, makkelijk om het niet uit jezelf over die eerste ontmoeting te hebben of veel meer te verstoppen in je verhaal.

Ik snap je punt, maar als je moet vertellen over de liefde, dan zou het wel heel raar en opvallend zijn dat je weglaat hoe je elkaar hebt leren kennen. Mocht ze zwemmen niet vernoemen zou dit opvallender zijn dan het wel vernoemen. En ze zorgde er natuurlijk voor dat er haast geen noedels in de pot kwamen. Dus ze wist wel het bedrag tot het absolute minimum te houden.
I was blind but now I can see

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #23 Gepost op: 24-03-2025, 14:15:44 »
Ik vind het maar een vreemd verhaal dat de mol bordje 37 ophangt om de kandidaten te foppen; er komen ook effectief 3 kandidaten te laat binnen die kans hadden gehad op tijd binnen te komen (Pasquino, Rusiana en Sarah). En vervolgens dezelfde mol wel geld gaat verdienen om niemand af te laten vallen. Dat spreekt elkaar gewoon tegen.

Offline Smilin Jack

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 24-03-2025, 14:19:33 »
hier staat "Michèle: Ik ben DeMol”
Waar is dat in het beeld te vinden?

Dat is iets wat Klaartje76 zelf heeft geschreven / vertaald naar het Thais, lijkt me.  Niet iets wat in beeld is geweest.   ;)

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 24-03-2025, 14:21:33 »
Je kunt hier als mol niet alles in de hand hebben, dat zag je wel aan de felheid waarmee sommige kandidaten bepaalden dat de mensen met voordeel de lift niet uit mochten. Als je als mol de pech hebt om er op een makkelijke hoge uitgegooid te worden, dan wordt het wel heel lastig om geen stoel uit te schakelen. Daarom was dit misschien ook wel de uitgelezen opdracht voor de mol om de molkoffertroef in te zetten.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #26 Gepost op: 24-03-2025, 14:28:17 »
Ik vind dat niet pech. Eerder logica om dan gewoon geld te pakken, met de bijkomende voordelen erbij.
Ik vind het maar een vreemd verhaal dat de mol bordje 37 ophangt om de kandidaten te foppen; er komen ook effectief 3 kandidaten te laat binnen die kans hadden gehad op tijd binnen te komen (Pasquino, Rusiana en Sarah). En vervolgens dezelfde mol wel geld gaat verdienen om niemand af te laten vallen. Dat spreekt elkaar gewoon tegen.
Nogmaals, de actie had ook kunnen falen. Ze was er immers met een partner. Samen daarmee komt ze tot ofwel geld scoren ofwel niet. En dit geval kwam ze vlot boven. Ze had niet a la Sarah achter kunnen blijven, daarvoor was er te veel tijd over.

Dus de 'schuld' van geld verdienen ligt ook aan haar partner, maar ALS je dan geld verdient, dan in elk geval de afvaller er ook bij redden. Maar ze had sowieso een makkelijke uitgangspositie. Ik bedoel, van die 10 kandidaten waren er sowieso wel 4 geweest die geld zouden verdienen. Zij zit daar gewoon bij doordat ze juist die escaperoom niet uit is gekomen. Daardoor komt ze op verdieping 29 met Alexi aan, paar trapjes op en je bent er al, ze is dus een van de meest logische kandidaten om dat beetje geld te scoren. Zou ik haar helemaal niet aan willen rekenen.
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #27 Gepost op: 24-03-2025, 14:46:56 »
Ook vreemd de heftige emotionele reactie van Michèle als vijf mensen wel hun scherm te zien krijgen. Zou wel een sterk stukje theater zijn van een mol, die angst faked dat er mogelijk iemand zou afvallen. Niet onmogelijk, maar ook niet waarschijnlijk. De mol weet waarschijnlijk wel dat de afvaller is gered, en hoeft hier niet de aandacht te trekken.

Offline yfpyfke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #28 Gepost op: 24-03-2025, 15:04:59 »
Ik ben er helemaal niet van overtuigd dat de mol weet wie de afvaller is. Waarom?
Ik snap dat naarmate het seizoen vordert dat je op een gegeven moment wel doorhebt wie helemaal verkeerd zit.
Maar niet aan het begin van het seizoen.

Niet dat Michele daarom de mol is, maar als ze de mol is is het ook niet vreemd dat ze daar emotioneel onder is. Het kan dan door haar komen dat er 5 mensen hun scherm te zien kregen en niet 2 (want 3 man waren maar net te laat).

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #29 Gepost op: 24-03-2025, 15:31:04 »
[…] Mijn Thais wordt alsmaar beter! ::rofl::
Oke…  ;) Nou, als je werkelijk wat Thaise hints vindt, plaats ze vooral  ;D
« Laatst bewerkt op: 24-03-2025, 15:52:19 door Mollem »

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 24-03-2025, 15:49:43 »
Oke…  ;) Nou, als je werkelijk wat Thaise hints vind, plaats ze vooral  ;D
Zolang er grove dt-fouten worden gemaakt ga je me niet kunnen overhalen om een hint gebaseerd op het Thais te verklappen. Eerst mooi, correct Nederlands schrijven!  :P

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #31 Gepost op: 24-03-2025, 15:53:15 »
U bent niet heel tolerant naar dyslectici vrees ik...

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 24-03-2025, 16:07:12 »
U bent niet heel tolerant naar dyslectici vrees ik...
Neen, ik haat gewoon dt-fouten, ze zijn me een doorn in het oog. Maar we wijken af, straks krijg ik nog een uitbrander van de moderator wegens off-topic gaan.  :-X
« Laatst bewerkt op: 24-03-2025, 18:52:46 door Pac, Reden: opmerking dyslexie verwijderdt ;) »

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #33 Gepost op: 24-03-2025, 16:16:03 »
Ik maak erg veel typfouten omdat ik schermdyslexie heb, ik doe het niet af met een excuus. Ik ben verder enorm talig en ga ook prat op juiste spelling en zinsopbouw, maar maak ik me nooit zo druk om schrijffouten zolang je elkaar maar kunt begrijpen. En een ‘dt’ fout bestaat ook niet in mijn ogen, het is simpelweg het -vergeten- toevoegen van de 3e pers. enkv. -t na de stam (onafhankelijk met welke letter de stam eindigt). We hebben er een ‘dt' probleem van gemaakt.

Maar ontopic, hierom verder niet op de inhoud ingaan, namelijk voor de dag komen met de vermeende spoiler, vind ik een slecht excuus!

Offline Smilin Jack

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 24-03-2025, 16:21:50 »
Dyslectisch zijn vind ik geen reden of excuus om dergelijke schrijffouten te maken.

Jij hebt duidelijk meer kennis van Thais dan van dyslexie.  ;D

Offline Smilin Jack

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 24-03-2025, 17:01:11 »
Ik moet toch ook niet alle hints die ik meen gezien te hebben zomaar verklappen?

Zéker niet.

Maar er over zwijgen is dan misschien de betere optie.  ;)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #36 Gepost op: 24-03-2025, 17:13:14 »
zal ik hem alsnog bij de Totaal Nutteloze hints zetten
Ge kunt hem allicht bij https://be.wieisdemol.com/forum/2025/?topic=75017.0 zetten, het Spoiler topic doet niemand kwaad, en is schromelijk underrated, leidt nog slechts een pover bestaan zonder jouw hint, met geen enkele inbreng :\'(  :\'(  :\'(   :-\\
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 24-03-2025, 17:16:38 »
Zéker niet.

Maar er over zwijgen is dan misschien de betere optie.  ;)
Je hebt gelijk, ik had erover moeten zwijgen. Maar het was eruit voor ik er erg in had, in mijn enthousiasme dat mijn ‘studiewerk’ over het Thaise alfabet nu al vruchten afwierp.
Excuses voor het onnodige teasen.

Online Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #38 Gepost op: 24-03-2025, 18:29:01 »
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus

Euh, Michèle kan ik toch echt geen blondine vinden. Meer een brunette.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #39 Gepost op: 24-03-2025, 21:09:22 »
[…]Excuses voor het onnodige teasen.
Zand erover dan, aanvaard. Ikzelf ben van het old-fashioned speuren in puzzels en raadsels, onlogica proberen te vinden of onregelmatigheden, anomalies binnen een opdracht of spel. Maar omdat er tegenwoordig 0 hints meer in de spellen zitten en we afwijkingen, niet-kloppende gebertenissen niet meer in beeld krijgen, is het speuren ook vrijwel nihil en blijft enkel het gepsychologiseer over het gedrag van de kandidaten over, tot frustratie... Dat zullen velen hier toch herkennen.
Dus daarom ook extra trigger happy bij vermeende weggevers…  :-X