Gezien het feit dat het in het Michèle-topic pagina’slang gaat over alleen de containeropdracht, ga ik er steeds meer vanuit dat er weinig meer te melden is over molacties van haar 
Haar molacties zijn al beklonken. Sommige non-believers proberen nog te pruttelen met de eerste opdracht.
Mijn mening; de mol zal niet in de eerste container die vrijkomt willen zitten. Veel kans om dan geld te verdienen als er ook snel een tweede container opengaat. De mol wil liefst (met vertraging) als 2e container opengaan. Zo wordt de kans om de koerier met molkoffer voor te zijn het kleinst omdat bus 1 dan veel vertraging oploopt met wachten.
Dat Michèle iets dergelijks had gepland is mogelijk, in dat geval was de Hilde container haar simpelweg voor. Ze bracht wel de score telkens op 9 om op elk gewenst moment los te kunnen komen.
Ook geen ramp om niet los te komen; het onderling wantrouwen zal onder de kandidaten dusdanig groot zijn, dat niet alle vragen correct beantwoord zullen worden. 1/3 goed is dan een realistische verwachting.
Plus het bijkomende grote voordeel van niet uit de container komen is dat de mol niet in de benauwde positie in de heli kan komen. De kandidaten in de heli krijgen vanaf dan gedurende het hele spel een verdachte aura om zich heen. Hier wil de mol m.i. verre van weg blijven. Je ziet hier in de poll dat die 3 in de heli nog steeds de meeste stemmen krijgen (samen met Michèle). Ondanks dat Sarah en Els al meerdere kandidaatacties op hun naam hebben staan blijven zij steevast verdacht bij de kijker. Vooral de 1000 euro van Sarah vind ik hier een tekenend voorbeeld van. De impact van zo'n heli moment valt niet te onderschatten.
On a side note: De relativerende en begripvolle reactie van Michèle op het heli-verhaal klinkt bij mij eerder mols dan kandidaats. Als kandidaat zou ik een wantrouwendere en teleurgesteldere reactie verwachten, maar Michèle begreep het korte termijn denken wel.