Waar blijft de eerste molactie van Michèle? Heb er nog geen één gezien. Ze is vriendelijk, sociaal en doet steeds haar best.
Eerste molactie is afblokken van via ferrata van Els, je ziet haar doen als of ze het aan het proberen onthouden is. Ze krijgt dan volgens mij een seintje van de andere boot dat ze hier iets moet aan doen, want Els en Jan zullen uitgebreider beginnen spreken over het juiste antwoord.
Kijk eens naar Alexy en Michèle die uit de lift komen op een hoog verdiep.
Die waren niet boven geraakt moest Alexy passiever zijn en niet met het juiste antwoord op de proppen komen, want Michèleke wou sturen op trompetlift door een trompet uit te beelden en een verhaaltje erom te verzinnen. Wat ze vaker doet bij sturen naar foute antwoorden.
Molactie mislukt hier wel, want Alexy kijkt niet eens en weet het juiste antwoord.
Voor mij onmogelijk hoe ze fout antwoord geeft op die vraag of olifanten horen met hun poten of slagtanden, weer een mooi verhaaltje verzonnen met mensen die horen via bone conduction. Mooi, maar ik denk wel als wetenschaps nerd dat je dat antwoord al weet.
Onmogelijk hoe zij die olifanten wisselt van 3 fout naar 3 fout, want hiervoor moet ze er twee terug hangen op exact dezelfde locatie als toen ze fout hingen bij Els.
Die is slim genoeg om zo een fout niet te maken.
Ze doet zich dommer voor en dat wijst voor mij ook wel op dat ze de mol is.