Auteur Topic: [Kandidaat] Michèle  (gelezen 15697 keer)

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Michèle
« Reactie #280 Gepost op: 29-04-2025, 15:50:38 »
Dat Michèle zo verbolgen is over het wegspelen van geld voor vijf pasvragen kan ze goed gebruiken als reden om Pedro niet meer te willen/hoeven informeren over wat hij in zijn afwezigheid heeft gemist, (hopelijk anderen daarin mee te krijgen) waardoor de kans groter is dat hij vragen fout heeft in de test, en zij zo een sterke tegenspeler uit het spel krijgt. Kandidatengedrag van iemand die wil en zal winnen.

Of gewoon een gewiekste mol die de slachtofferkaart trekt, zoals we wel vaker zien in de mol / WIDM. Senne bijvoorbeeld vorig jaar na de opdracht in de toren.

Als ze het zou gebruiken als kandidaat zou ze de teleurstelling toch niet door hoeven trekken tot in de biecht voor de test? Dat ziet alleen de kijker.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #281 Gepost op: 29-04-2025, 16:41:41 »
Van de toneelstukjes van Michèle kregen we vanavond weer een mooi voorbeeld te zien: de net wat te lang doorgevoerde teleurstelling over de pasvragen. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze bij de testbiechten alsnog verslagen zat te mokken.

Ja dat was een rake observatie van Heinz. Michèle is nou niet bepaald het type om te verzwelgen in zelfmedelijden. Ze vertelde dat ze zo'n beetje het meest populaire meisje was in haar jeugd. Die gaat niet zitten sippen in een testbiecht, totaal tegen het karakter in. Tenzij ze een toneelstukje opvoert voor de kijker ja. 100% geacteerd.
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Online Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #282 Gepost op: 29-04-2025, 18:28:19 »
Het deed me denken aan Comfort die een aflevering later zogenaamd nog sip was dat niemand haar wilde helpen na haar rode scherm. Dat was wel heel naïef en paste ook niet bij haar karakter.

Online Molekule

• Forumlid
« Reactie #283 Gepost op: Gisteren om 19:00:20 »
Michèle molt overal waar en wanneer het kan, maar zorgt er tegelijk voor dat op de grote momenten altijd anderen in de schijnwerpers staan: Els, Pedro en Sarah in de helikopter, Hilde op de trein, Sarah en Els bij Pedro, Nimrod bij de verfbom, Sarah en Nimrod bij het bevrijden van Pedro. De molactie zit dan vaak goed verstopt ervoor.
Om op die manier het evenwicht in de verdenkingen te bewaren.
Het lijkt erop (maar niet zeker) dat enkel Sarah en Nimrod haar verdenken.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 19:01:53 door Molekule »

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #284 Gepost op: Gisteren om 22:39:48 »
Ik blijf graven in mijn tunnel.
Iets wat me opviel.

Nimrod: Een glijbaan in onze accomodatie is wel zot.
Michèle: Is dat u ding?
Is dat niet een beetje een rare vraag? Zijn glijbanen u ding?

Als bij wonder is dit nu een van de passies van Nimrod, maar blijkbaar heeft hij het nog niet aangehaald bij de anderen of wist Michèle het nog niet?
Michèle is hier productie assistent door Nimrod zijn passie te laten beschrijven aan iedereen.

Was me ook al opgevallen tijdens het ontbijt met die watermeloen.
Michèle wil Sarah laten proeven van haar mango.
Terwijl Sarah duidelijk een stuk watermeloen aan het eten is vraagt Michèle of Sarah niets van fruit lekker vindt. Ook weer een beetje een rare vraag, want ze is letterlijk voor u neus watermeloen aan het eten.
Hierdoor begint Sarah haar raar verhaaltje te vertellen over fruit dat in zijn originele vorm moet blijven. Waarschijnlijk iets raar dat ze bij de interviews te weten zijn gekomen en zo Michèle hebben gevraagd om te sturen dat ze dit vertelt juist voor een opdracht waar ze watermeloenen gaan pletten.
Zeer clever  ::vergroot::

Als die niet de mol is mag ze haar wel eens laten testen voor een of andere psychische gave denk ik.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 22:43:24 door Mogura »

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #285 Gepost op: Vandaag om 07:34:30 »
Als die niet de mol is mag ze haar wel eens laten testen voor een of andere psychische gave denk ik.
Zouden Sarah ‘s telepatische gaven overdraagbaar zijn?
( De kandidaten, Pictionary golven weefgetouw en Mary-Kate Olsen)

Allemaal toneelspel zeker:
1) Bij de drakentoren: Gefoefeld bij de massages he. De gong luidde en toen hebben we nog veranderd. Nimrod: niet meer doen he. Een mol gaat het spel niet uitleggen.
2) Bij het golven tegen Pedro: we gaan een doggy-bag mee pakken voor jou.
Of toch een kandidaat die verrast wordt door de wendingen van het spel.
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 10:49:15 door foxhunter »

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: Vandaag om 11:38:33 »
Ze legt de schuld bij die van de massages, maar Pedro zegt dan eerlijk dat ze nog aan het foefelen was met die letters waardoor ze te laat zijn. Nimrod geeft haar dan die opmerking.
Eerste maal betrapt als mol, of het gevoel dat ze dat was en daardoor kreeg ze schrik en heeft ze die letters niet gebruikt uit de koffer.

Online Barry21

• Forumlid
« Reactie #287 Gepost op: Vandaag om 12:33:28 »
Ze legt de schuld bij die van de massages, maar Pedro zegt dan eerlijk dat ze nog aan het foefelen was met die letters waardoor ze te laat zijn. Nimrod geeft haar dan die opmerking.
Eerste maal betrapt als mol, of het gevoel dat ze dat was en daardoor kreeg ze schrik en heeft ze die letters niet gebruikt uit de koffer.

Dat is ook de eerste keer dat Nimrod haar op het spoor kwam.

Offline MitchK

• Forumlid
  • RN F1 Manager van 2024!
« Reactie #288 Gepost op: Vandaag om 12:55:28 »
Michèle is hier productie assistent door Nimrod zijn passie te laten beschrijven aan iedereen.

Hoe bedoel je productie assistent? Wat had dit voor meerwaarde?

Ik vind het een normale vraag als iemand dit aangeeft en of iemand gek / zot is op glijbanen / waterparken
Nog steeds een onbekende na Het Onbekende!

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #289 Gepost op: Vandaag om 14:10:04 »
Meerwaarde weet ik niet echt, buiten misschien leuke beelden voor tussen de opdrachten.

De specifieke vraag of glijbanen zijn ding zijn is voor mij toch een teken van voorkennis over Nimrod zelf.

Offline MitchK

• Forumlid
  • RN F1 Manager van 2024!
« Reactie #290 Gepost op: Vandaag om 14:12:09 »
De specifieke vraag of glijbanen zijn ding zijn is voor mij toch een teken van voorkennis over Nimrod zelf.

Nu verdenk ik Michele ook, maar hij zegt letterlijk dat hij de glijbaan zot vindt. Dan is het toch een hele logische vraag, met of zonder voorkennis, of dat zijn ding is?

Als iemand zegt: 'Wat zot dat ze hier zoveel fruit hebben' dan reageer je toch ook met: vind je fruit zo lekker dan? Of iets in die richting.
Nog steeds een onbekende na Het Onbekende!