Auteur Topic: [Kandidaat] Michèle  (gelezen 22159 keer)

Offline Talpavenator

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Michèle
« Reactie #340 Gepost op: 11-05-2025, 22:31:55 »
Michèle werd verdacht neergezet en maakte zichzelf wellicht ook verdacht. Maar zelf heb ik haar nooit verdacht omdat ze niet tijdig uit de container geraakte, te weinig in sleutelposities kwam en omdat haar verdachte acties te nadrukkelijk werden getoond en vaak ongeloofwaardig waren.

Precies dit dus. Een mol wil altijd uit de container geraken. Niet in de helicopter komen maar dan qel in het andere groepje had voor mij nog gekund, maar er niet uitkomen.... zo onmols. Dan geef je wel heel veel uit handen.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #341 Gepost op: 11-05-2025, 22:50:46 »
Wat een fantastische supervrouw, Michèle!  ::hug::   ::bravo:: Ze is nog steeds sympathiek, sociaal, superempathisch, slim, smiling, sportief, slank en sexy. Allemaal eigenschappen die ze blijft behouden, wat haar een heel mooi mens maakt, zowel van binnen als van buiten. En al haar emoties waren gewoon echt! Hoe schoon! En blijkbaar is ze dus echt een slechte quizzer, zoals ze zelf zei in de opdracht op het vliegveld. Al die foute antwoorden en altijd maar de foute keuzes maken.  :)
Michèle bleek uiteindelijk niet de Mol, al had ze die rol met al haar capaciteiten makkelijk aangekund.

En wat zag ze er prachtig uit in die rode jurk bij Café de Mol. Een lust voor het oog, vond ook mijn man! ;)
« Laatst bewerkt op: 11-05-2025, 23:10:11 door Klaartje76 »

Offline Elijah

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #342 Gepost op: 11-05-2025, 23:00:02 »
Mijn favoriete kandidaat dit jaar. En mol spijtig genoeg. Houd van haar en ze heeft me goed aan het lijntje gehouden.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #343 Gepost op: 11-05-2025, 23:00:55 »
Wat een fantastische supervrouw, Michèle!  ::hug::   ::bravo::Ze is nog steeds sympathiek, sociaal, superempathisch, slim, smiling, sportief, slank en sexy. Allemaal eigenschappen die ze blijft behouden, wat haar een heel mooi mens maakt, zowel van binnen als van buiten. En al haar emoties waren gewoon echt! Hoe schoon! En blijkbaar is ze dus echt een slechte quizzer, zoals ze zelf zei in de opdracht op het vliegveld. Al die foute antwoorden en altijd maar de foute keuzes maken.  :)
Michèle bleek uiteindelijk niet de Mol, al had ze die rol met al haar capaciteiten makkelijk aangekund.

En wat zag ze er prachtig uit in die rode jurk bij Café de Mol. Een lust voor het oog, vond ook mijn man! ;)

Ja he? Superfijn mens. Ik gunde Alexy de winst, omdat ik dacht dat Michèle de mol was, mij zij verdiende het ook absoluut. al haar emoties waren echt.

Offline Convans

• Forumlid
« Reactie #344 Gepost op: 11-05-2025, 23:06:31 »
Zo, heerlijk om er eens grandioos naast te zitten!

Ik ga toch nog wat werk hebben om de tunnel te verlaten  ::tandpastasmiley::

Online Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #345 Gepost op: 11-05-2025, 23:51:29 »

Je man en jij hebben smaak. ;D

Absoluut een fantastische kandidate, ontzettend mooi gespeeld. Helaas net niet gewonnen, maar ze zal trots zijn. En terecht!
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #346 Gepost op: Gisteren om 00:03:58 »
Ze pakte het in ieder geval toch zeer sportief op. 

En de tranen in haar ogen bij de vlucht over de Thaise eilanden, dat raakte me wel.  ::jaja::
De leepste snor van het land

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #347 Gepost op: Gisteren om 00:14:16 »
Ik ga niet zozeer af op wat de productie ons laat zien maar meer naar de posities van de kandidaten. Al geef ik toe dat ik hierdoor eerder fout heb gezeten omdat Comfort niet bij de drones zat (2023) en omdat Pieter bij de worstelaars zat en niet in de escaperoom (2018). Maar er bestaat geen ultieme manier om de mol te ontmaskeren. Meestal zit ik wel juist (soms pas in de laatste aflevering) maar soms ook niet (ook in WIDM).

Dat een meerderheid hier op Michèle zat komt natuurlijk niet uit de lucht vallen. De Mol doet niet aan het opzichtig uit de schijnwerper houden van slechts één deelnemer (de Mol). Sarah's acties zijn ook gewoon goed in beeld gekomen en zij kreeg niet een opvallend onopvallende edit. Iets wat gewoon goed gedaan wordt door de makers, anders wordt het te makkelijk. Maar Sarah heeft behoorlijk veel onnodig geld in de pot gebracht. Kanidatenacties, zogezegd. En dat is toch ook echt wel waarom veel mensen hier op Michèle zaten denk ik. Dat is niet ineens allemaal weggeveegd nu Sarah de mol blijkt te zijn. Met de kers op de taart, die 6000 euro waar Sarah een grote hand in had (Michèle neigde licht naar de koffer die correspondeerde met het oordopje, Alexy licht naar de snelheidsremmer en het was toch echt Sarah die met Alexy meeging en Michèle daarbij meetrok, naar de juiste koffer).

« Reactie #348 Gepost op: Gisteren om 00:46:05 »
Dat een meerderheid hier op Michèle zat komt natuurlijk niet uit de lucht vallen. De Mol doet niet aan het opzichtig uit de schijnwerper houden van slechts één deelnemer (de Mol). Sarah's acties zijn ook gewoon goed in beeld gekomen en zij kreeg niet een opvallend onopvallende edit. Iets wat gewoon goed gedaan wordt door de makers, anders wordt het te makkelijk. Maar Sarah heeft behoorlijk veel onnodig geld in de pot gebracht. Kanidatenacties, zogezegd. En dat is toch ook echt wel waarom veel mensen hier op Michèle zaten denk ik. Dat is niet ineens allemaal weggeveegd nu Sarah de mol blijkt te zijn. Met de kers op de taart, die 6000 euro waar Sarah een grote hand in had (Michèle neigde licht naar de koffer die correspondeerde met het oordopje, Alexy licht naar de snelheidsremmer en het was toch echt Sarah die met Alexy meeging en Michèle daarbij meetrok, naar de juiste koffer).
Het was niet echt Sarah dat meetrok naar de juiste koffer, hé. Eerder Alexy vond ik. Alexy die niet luisterde naar Sarah en even vroeg aan Michèle als ze akkoord gaat...
Sarah probeerde omgekeerde psychologie, maar werd stond stevig onder vuur door Alexy.

Offline Nat007

• Forumlid
« Reactie #349 Gepost op: Gisteren om 02:13:10 »
Krijg de aflevering niet opnieuw afgespeeld op de een of andere manier (weer een foutcode by VTM go), maar herinner het me zelf toch anders: met een Sarah die vrij makkelijk meeging met Alexy, en hen beiden die Michèle voor een fait accompli stelden min of meer. Sarah ging echt makkelijk mee met de juiste koffer, en wat ik lees deed ze dat dan om Alexy nog op het verkeerde spoor te zetten via omgekeerde psychologie. Ofzoiets. Tel daarbij alle andere onnodige geldverdienmomenten van Sarah en ze zal dan een heel behoedzame mol zijn geweest.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #350 Gepost op: Gisteren om 09:50:31 »
Excuses aan Michele, je acteerde helemaal niet. Vrijwel elk jaar zit ik er naast als ik denk "dit kan je niet acteren" of "dit is geacteerd".

Sterker nog. Hele betogen geschreven waar en hoe ze haar verdacht in de edit brachten.. op totaal onnodige momenten.

Net als vorig jaar heb ik hier weer te weinig gewicht aan toegekend. Ergens vind ik het jammer dat je dit blijkbaar zoveel moet meenemen.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #351 Gepost op: Gisteren om 09:57:27 »
Gingen mij mede Michele-tunnellaars zich ook ernstig zorgen maken tijdens de aflevering?

Dat bordje met pepers leeg eten leek me vrij absurd voor een mol. Sarah die veel te snel de peper weggooit bij het nummer 6 was ook heel erg typisch voor een mol. En dan de opdracht voor 6000 euro inzetten en dan je 3 woorden perfect omschrijven zodat ze gelijk geraden werden, leek me ook heel onlogisch. En dan uiteindelijk als Alexy aanstuurt op het juiste antwoord met nog 10 seconden niks doen om er tegenin te gaan.

Wat me ook opviel: Michele die heel hard moest lachen toen Gilles iets zei als "de mol zit zichzelf te bestoefen" in het gesprekje met z'n 3-en waarin ze de mol bespraken. Dat leek me ook al gek voor de mol om te doen.

Natuurlijk heb ik m'n tunnel niet last-minute verlaten, maar ik kreeg net als vorig jaar al zo'n gevoel dat ik wel eens verkeerd kon zitten. Dat had ik voor deze aflevering totaal niet.

Offline Elijah

• Forumlid
« Reactie #352 Gepost op: Gisteren om 10:02:17 »
Ja ik vond dat ook allemaal raar gedrag maar ik dacht straks kiest ze voor de foute koffer en gaat er 6000 euro uit de pot. En toen ze zo teleurgesteld leek over die keuze dacht ik nog steeds dat zij het was.

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #353 Gepost op: Gisteren om 10:49:40 »
Een topper om dat pikant bord zo vlot leeg te eten met zweetsnor  ::schaam::

Offline Nat007

• Forumlid
« Reactie #354 Gepost op: Gisteren om 14:57:44 »
Ik kreeg het ook Spaans benauwd bij het kijken van de laatste aflevering. Vooral bij het zien van de schietkunsten van Michèle, en hoeveel seal commando's ze wist af te schieten, vaak als ze vlakbij die luidsprekers waren.

Maar toen leek Michèle de enige twijfelkont bij de 6000 euro koffer beslissing, en wist ik het toch weer zeker  ::rofl::
Kleine hartverzakking bij de onthulling.

Heb zelf weinig aandacht gegeven aan de regie verdenkmakingen, omdat dit per aflevering verschilde, en omdat ook Sarah gewoon verdacht in beeld werd gebracht bij tijden en omdat De Mol gelukkig minder extreem is met die onverdachte edits bij de mollen. Maar blijkbaar toch niet onverdacht genoeg...