Ik geloof ook zeker dat zij zichzelf niet verdacht vond, alleen was het allemaal wel erg verdacht, alle zaken die je nu noemt bijv. van de container, het net te laat stappen bij het ballon prikken en dat was dus OOK niet Sarah want Els, en de trein waar Sarah 1000 euro verspeelt om een ronde verder vervolgens niet de glazen in de hand mee te nemen als ze er zoveel voor over had om bij Gilles te geraken, allemaal minpunten voor Sarah en pluspunten voor de kandidate.
Exact. Heel goed verwoord. Na Lennart goed te hebben gespot al vroeg, was ik ook nu eindelijk weer eens erg zeker dat Michèle ook de juiste mol was, en niet obv bizarre gedachtenkronkels of krampachtige aannames, exact het tegenovergestelde. Dat is wat de Sarah verdenkers juist vaak moesten doen. Door de vingers zien dat ze totaal onnodig geld binnenharkte in de laatste seconden bij het landenspel in de trein; inderdaad op een totaal onlogisch en ondoordacht moment besloot de coupé te verlaten
Precies, zelfs als je nu nog een molduel zou maken zou het bij Michèle uitvallen, niet omdat zij zo mols deed, maar juist omdat Sarah zo onmols deed. En de reden daarvoor is de molkoffer. Ik ging er wel vanuit dat het eerlijk was gespeeld maar nu lees ik weer van de BH, dan hoe hadden de kandidaten die molkoffer dan kunnen bestrijden? Die kwam geregeld wel in beeld en maakte de impressie dat iedereen er toegang toe had gehad, en er een risico voor de mol aan zat omdat de mol er geen toegang toe had bij de biechten maar die hem rond de spellen moest openen..... niet of nauwelijks dus.
Vervolgens blijkt nu heel flauw dat zij snel uit de container gaat om die molkoffer veilig te stellen, om die vervolgens telkens in haar gevolg te vinden, zoals bij het dansen, nu weer zomaar uit haar BH, en in de trein had het 0 consequenties dat er iemand vlak achter haar aanzat, dus nergens was ooit enig risico. Dit is het Valse Spel wat we de laatste weken besproken hebben, het is niet In Game gebeurd zoals het bijv. bij Comfort met haar rode scherm wel In Game was. Dat neemt toch flink de glans af van de mol die zich vooral beroept op de molkoffer om molacties uit te voeren maar daarin geen enkel risico loopt. Eigenlijk was de Molkoffer dit jaar de mol