Sarah toeterde enkele keren net te laat en wilde Pedro en Michèle opnieuw de bordjes laten zien wat tijdverlies opleverde. Toen Nimrod juist toeterde kon ze moeilijk anders doen, anders valt het teveel op.
Michèle zou een goede mol kunnen zijn maar het niet tijdig uit de container geraken kan ik als mol niet begrijpen. Plus dat zij niet in de auto zat, in de trein niet voorbij wagon 2 geraakte waardoor ze haar koffer niet kon meenemen en in de schatkamer niet bij Pedro kwam. Sarah zit veel vaker op goede molposities dan Michèle.
Voor Sarah zie ik het niet:
Openingsopdracht: Lijkt me niet super logisch dat de mol ontsnapt als eerste uit de containers.
Uitbeelden in de boksring: Ten eerste niet de beste positie als mol, de floating market is een veel beter opdracht als mol.(Is dit niet waarom Els verdacht was, helemaal achteraan in dat bootje?) Ze brengt ook geld binnen door gladiator uit te beelden.
Lift: Ze merkt op dat ze eigenlijk op verdieping 36 zitten terwijl ze samen is met Rusiana en nog een andere kandidaat. Er staat nog tijd op de klok en het is nipt. Waarom het risico nemen dat die 2 nog boven zouden raken door dit te zeggen. Ze verspeelt haar eigen list van de molkoffer zo een beetje als mol.
Drakentoren: Komt snel op de proppen met Maksim Stojanac en komen op tijd terug beneden.
Trein: Niet nodig om als mol Thailand te roepen +€1000 en dan niet voorbij de volgende wagon te raken.
Olifanten (ergste van al naar mijn mening): Ze gaat direct meten samen met Alexy, geven accuraat de kleinste en de grootste olifant door. Die grootste komt echt wel volledig juist te hangen door de acties van Sarah heel vroeg in het spel. Wanneer Nimrod drukt zijn de enige twee olifanten die juist hangen exact die kleinste en grootste die Sarah en Alexy gemeten en doorgegeven hebben.
Spel loopt verder zonder dat zij veel doet tot op het einde, Alexy wisselt de laatste 3 bordjes maar durft niet drukken. Sarah zegt dat Alexy moet drukken zonder te kijken hoe de bordjes hangen. Opdracht slaagt zonder dat Sarah ook maar één keer probeert te mollen bij het bord of de vragen van Gilles. Er waren trouwens nog ongesloopte watermeloenen ergens rond minuut 20. Ik kan me echt niet inbeelden dat de mol het zo goed doet aan het begin, dan aan het einde toch de opdracht binnen de tijd laat slagen omdat je dan weet dat ze toch alle meloenen gesloopt hebben?
Pasvragenloterij: Ze koopt 4 balletjes (dit wil zeggen dat ze als mol 1/3 van het totale aantal balletjes koopt). Vervolgens houd ze zich redelijk stil en maakt de rest niet verdacht en stemt dan gewoon op wie de groep aanwijst? Zou ik toch een redelijke flauwe molactie vinden
Masked dancer: Ze wacht dan af om het fake plaatje te plakken bij Hilde tot nadat de kandidaten van de drakenboot race bij hun staan? Plakt het op Hilde die toch als slecht aan het dansen was? Danst zelf €1000 euro in de pot?
Ik zou het toch wat jammer vinden Sarah als mol.