Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 7:
75 molloten kiezen Michèle als mol, da's ruim meer dan alle andere kandidaten bijelkaar, 52,8%. Maar aan de posts te zien lijkt het wel andersom: meer dan de helft lijkt wel voor Sarah te zijn wat ook al weken te zien is in "Wie is NIET de Mol?": Michèle meer stemmen dan Sarah! Ik vind dit kont-tegen-de-krib echt grappig, je ziet dit al tientallen series op rij, of het nu WIDM is of De Mol..... mensen WILLEN niet dat diegene de mol is dus gaan in alles maar tegen staan. Terwijl de goegemeente het al moe is, die weten al weken dat in dit geval Michèle de mol is en nemen niet eens meer de moeite nog in te spreken

Ik heb het in het verleden zelf ook wel eens gehad, ik trapte in de Maskerhint en bleef toen stug op Kim-Lian maar Everon was helemaal geen slechte mol hoor. Ik hoop dat de Sarahverdenkers er ook zo over denken volgende week (als we het dan al weten). Michèle heeft het gewoon heel goed gedaan, ook deze aflevering klopt ze Sarah weer met gemak door zelf dan wel weg te duiken voor de foto maar de man met snor natuurlijk vol in beeld te laten staan, en verder natuurlijk even het verkeerde jaartal doorgeven terwijl Sarah nu juist de GOEDE naam geheel onnodig doorgeeft. En ze is dan wel gesnapt door de huidige finalisten+Nimrod, maar de voorgaande 6 kandidaten heeft ze perfect om de tuin geleid